/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Grafikkort-problemer med XP!
Fra : ostemanden
Vist : 859 gange
50 point
Dato : 29-08-02 20:38

Jeg har et S3 Savage pro4 (ingen griner, da jeg (som studerende) ikke har råd til opgradering), men det vil ikke samarbejde med xp... I hvert fald vil driveren ikke... et eksempel:
Har jeg ME installeret, kan jeg sagtents installere de driver der fulgte med, og spille CS i Direct3D mode...
MEN...
Har jeg XP installeret, vil den kun installeret de digitalt signerede drivere... og de drivere der fulgte med kortet understøtter IKKE XP! Ergo kan jeg ikke køre CS i Direct3D mode, men kun i software mode :(

Mit spørgsmål er så... Er der ikke nogen der kender en side hvor man kan hente driverne til et Savage pro4 kort, der understøtterl XP???

på forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : Gennie

Modtaget 60 point
Dato : 29-08-02 21:05

Du finder dem hos S3 graphics:
https://ranger.s3graphics.com/395drv/
skulle være den direkte vej ind. Hvis den spørger efetr password og brugernavn er det archive og archive

Kommentar
Fra : Gennie

Dato : 29-08-02 21:05

Du finder dem hos S3 graphics:
https://ranger.s3graphics.com/395drv/
skulle være den direkte vej ind. Hvis den spørger efetr password og brugernavn er det archive og archive.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 29-08-02 21:47

tryk start ---> kontrolpanel ---> system ---> fanebladet hardware---> tryk på knappen "driver signing" ---> vælg ignorer.......

På denne måde blokerer win xp ikke for usignerede drivere.....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-02 20:15

Prøv at kigge her
http://www.s3graphics.com/
en søgning på google og der var gevinst
Hilsen Wasco_dk

"ostemanden" <ostemanden.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:5Ltb9.38315$ww6.2802737@news010.worldonline.dk...
> Jeg har et S3 Savage pro4 (ingen griner, da jeg (som studerende) ikke
> har råd til opgradering), men det vil ikke samarbejde med xp... I hvert
> fald vil driveren ikke... et eksempel:
> Har jeg ME installeret, kan jeg sagtents installere de driver der fulgte
> med, og spille CS i Direct3D mode...
> MEN...
> Har jeg XP installeret, vil den kun installeret de digitalt signerede
> drivere... og de drivere der fulgte med kortet understøtter IKKE XP!
> Ergo kan jeg ikke køre CS i Direct3D mode, men kun i software mode :(
>
> Mit spørgsmål er så... Er der ikke nogen der kender en side hvor man kan
> hente driverne til et Savage pro4 kort, der understøtterl XP???
>
> på forhånd tak!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>