/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Den eneste ene - Thomas Helmig
Fra : Nik_
Vist : 579 gange
55 point
Dato : 09-02-05 16:00

Nogen der har den?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 16:05

Måske. Men hvis ikke kan du låne den på biblioteket. Find den på www.bib.dk under Musiksøg.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-05 16:07

Hvad snakker du om?????? Er det selve soundtrackket som der er to forskellige eller hvad.
Det er et noget tyndt spørgsmål til kun 30 points.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-05 16:12
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 16:16

taliskoko

Hvis du KUN vil svare på spørgsmål i den DYRE ende er der noget du har misforstået. Det link du bringer giver mulighed for at HØRE nummeret, men jeg tror ikke det var meningen med spørgsmålet. Hvad tror du selv, hvis nu tænker dig godt om?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-05 16:25

Slap nu af Arne; Jeg henviser bare til, at vil man nyde, må man nyde og lade være med at stille så uspecifikke spørgsmål.

Og linket var sådan set ment som en guideline til om det er dét nummer Nik_ søger, så fald du bare ned igen!!!!!

Og hvad i hede hule.... Skal Nik_ bruge et MÅSKE til fra dig... Har du den eller ej?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 16:33

Der blev jo ikke spurgt om jeg havde den, men om NOGEN havde den. Derfor MÅSKE. Og så gav jeg et link til hvor han kunne LÅNE den. I øvrigt hedder det ikke
Citat
vil man nyde, må man nyde

Og jeg ER afslappet, men hvis DU ikke forstår spørgsmålet, hvad kommer du så ind for. OG brokker dig over KUN 30 point?

Lad nu denne debat ligge, den får ingen af os noget ud af.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-05 16:36

Nej, og det hedder heller ikke: Når krybben er tom er jesus gået, men det kan man godt sige alligevel.

Men nu skal jeg nok forlade tråden... Så du får fred. Og Nik_ ikke får sit nummer.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 16:41

For pokker taliskoko, hvis DU har nummeret hvorfor skulle du så ud med alt det shit om 30 point? Så kunne du jo have sagt det med det samme. Vi må altså konkludere at det har du ikke. Så farvel og TAK for ingen hjælp.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 09-02-05 16:43

Hvis du har nummeret kan du da godt få mere end 30?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-02-05 17:14

Tjaeee. Ham den lille modbydelige arne.jacobsen fortsætter i samme rille, med at korrekse andre, men overser fuldstændig det faktum, at han laaaaaaaaaaaaaangt fra selv er fejlfri. Hvem er han, som så konsekvent tillader sig at påpege andres fejl i denne modbydelige nedladende tone, uagtet at vedkommende selv er så fyldt med fejl. Herunder blot et par eksempler ud af utallige.

I bare 2 tråde ud af mange findes der eksempler på dette modbydelige væsens natur.

I tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/59955 skriver han:

Citat
Jeg kan nemlig stave.

og derefter staver han i samme indlæg terrorister forkert 2 gange. Det er altså ikke en slå fejl

Citat
og da KUN for at støtte terrorrister
IGEN kun for at støtte terrorristerne

I tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/60233 staver han ”end” uden "d" altså forkert og det samme gør sig gældende med temmeligt, som er uden "t".

Citat
KUNNE det tænkes at HAN havde tænkt LIDT længere en jer
Så vil jeg da sige at den var temmeligt LAM

Ordet "intelligens" kan jeg huske han heller ikke kunne stave til, og det er jo lidt pudsigt, og meget sigende, at det bl.a. netop er et af de ord, han som så mange andre, ikke magter at stave korrekt.

Min dybeste foragt. Fy for fanden, hvor er du dog en modbydelig person.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-05 18:38

Nik_ >jeg har det ikke, desværre. Jeg har kigget hele samlingen igennem.
Men AJ skal tænke sig om inden han provokerer andre Kandu brugere.
Det her handler IKKE om point, men om at stille et ordenligt spørgsmål(for ens egen skyld, for at få et præcist svar)
og det handler om at tale(skrive)pænt til folk.

Men både film soundtracket og musical soundtracker er ude på CD, og du kunne evt. søge på en af de mange
Online musik-butikker og få det der for en flad ti'er, hvis de da har det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 20:16

taliskoko

Det var DIG der ikke opførte dig ordentligt. Det var DIG der startede med at skælde Nik_ ud for IKKE at have stillet et ordentligt spørgsmål, og det var DIG der fortalte Nik_ at 30 point var noget usselt noget.

Så glem dine kommentarer om at provokere andre Kandu-brugere. I denne tråd har du bevist at DU er den person der både pisser på andre og provokerer dem.

Og hvad har du så bidraget med indtil nu? Et link så Nik_ kan høre nummeret. Jeg ved at Nik_ kendte nummeret i forvejen. Så det eneste du har gjort er at starte en tåbelig disput med mig. Og det kan Nik_ ikke bruge til en skid.

SÅ taliskoko. Gør dig selv og brugerne en tjeneste: Hold dig ude af tråde hvor du ikke kan hjælpe.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-05 21:29

AJ>Jeg spørg kun mig selv hvad du blander dig for, i min tråd til Nik_????? Det er sku´ da så vidt jeg kan se dig der starter med at blande sig i min tråd.

Og som jeg har skrevet tidligere, linket er ment som en guideline til om det overhovedet var det nummer trådstarteren ledte efter.!!! Læs dog hvad der skrives menneske!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 22:07

taliskoko

Du ikke kender udtrykket "en tråd". Det vi er i her, selve dette spørgsmål, kaldes "en tråd".

Så dette er IKKE din tråd, det er Nik_ s tråd. Men Du skriver:

Citat
Fra : taliskoko Dato : 09-02-05 16:07

Hvad snakker du om?????? Er det selve soundtrackket som der er to forskellige eller hvad.
Det er et noget tyndt spørgsmål til kun 30 points.

Der begyndte du at skælde ud på spørgeren, uden at have et svar. SÅ det VAR dig der opførte dig som en skid og ikke mig.

Hvis du var et voksent menneske ville du have undskyldt for længe siden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-02-05 22:16

Tror sq der et par stykker du SELV skylder en undskyldning AJ, men du er måske ikke voksen?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-02-05 22:21

Et par....... Det må siges at være Vestjysk underdrivelse. LOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-02-05 22:54

Du har ret Klumme, AJ skylder langt mere end et par undskyldninger
Da jeg ikke bor i vestjylland mere - tillader jeg mig at lave føromtalte 'et par' om
til et par 1000..mindst - lol.

Mht 'den eneste ene' og dejlige Thomas Helmig, så ja...den HAR jeg. Den er rigtig god - og jeg kan kun anbefale dig at anskaffe den Nik men vær lige forsigtig med hvordan du gør det!!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-05 23:48

AJ> Hvordan jeg henvender mig til Nik_ er IKKE dit problem med mindre du ikke har andet at lave selvfølgelig!!
Du prikker til mig over min måde at skrive til Nik_ på... hvorfor??? Er du en sådan en slags Kandu politimand?

Og en gang til for Arne´s skyld:
Jeg har på INTET tidspunkt skældt ud på Nik_. Jeg undrer mig blot over Nik_´s måde at spørger på i mit første indlæg!!!

Men det er da "flot", at DU, Arne J tager det så ilde op på Nik_s vegne. Hvis der er noget at tage op!!!!!

Tillad mig at slutte med denne linie:
Citat
Man skal ikke kaste med bowlingkugler, når man selv er en kegle.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 10-02-05 08:15

creamygirl

Accepteret svar
Fra : Pjevser

Modtaget 55 point
Dato : 11-02-05 18:11

Jeg har den hvis du er interreseret

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-02-05 20:03

Selvfølgelig er jeg det

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-02-05 20:38

nik_@ofir.dk mail og msn

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 11-02-05 21:13

Tak for svaret Pjevser.