/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Bryggersbordplade specialmål
Fra : tagrenseren
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 09-02-05 14:01

Jeg skal have fat i en "billig" bordplade til mit bryggers.
Standard mål i dybden er ca. 61 cm
Jeg skal bruge en plade på 68 cm * 227 cm.

Om det er træ eller laminat gør ingen forskel.

Har nogen et tip?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-02-05 14:05

Ofte kan du på trælasterne finde "demo-bordplader" til gode penge.

Har du modet, energien og værktøjet, kan du også selv lime en op, men det er et helvedes arbejde, hvis man kun har håndværktøj

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 09-02-05 14:22

Jeg mener at have set 70 og 80 centimetersplader i Silvans tilbudsaviser. Det var så nogen beregnet til fritstående borde og altså ikke med afrundet forkant og hulkel bagtil. Prisen? Ikke opsigtsvækkende høj, i flere tilfælde tværtimod. Om de så kan tåle, det du udsætter et bryggersbord for, kommer jo an på dig og den overfladebehandling, du giver det. Jeg tror at huske stavlimet bøg, kirsebær, iroko, teak med flere træsorter.

Accepteret svar
Fra : H2

Modtaget 110 point
Dato : 09-02-05 15:16

Bauhaus har dem også i masiv træ. Jeg fik en plade på 240 X 80 til omkring 500 for et par år siden der. De har stadig det mål men hvad den koster nu ved jeg ikke.
He

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-02-05 17:03
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-02-05 17:04
Godkendelse af svar
Fra : tagrenseren

Dato : 15-02-05 11:42

Tak for svaret H2.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 16-02-05 17:37

Det var så lidt.