/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Åbne maximeret i Windows ME ? Stifinder ~
Fra : winetaster
Vist : 399 gange
20 point
Dato : 09-02-05 13:14

Mine vinduer i Windows ME åbner ikke altid maximerede.
Kan jeg selv indstille dem til det ?

Min Stifinder skulle helst åbne UDEN man kan se alle subdirectories.
Hvordan gør jeg ?

Mvh W

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-05 13:21

windowstast+e åbner stifinder.
Maximer dit vindue og luk det - nu åbner det i fuld størrelse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 13:50

Åben vinduet. Klik på fuldskærm ikonet øverst til højre (firkanten i midten)....og tryk derefter ALT+F4 for at lukke.

Nu åbner en genvej til Explorer i fuldskærm ...men ikke link's !

Her er en alternativ løsning : http://www.kandu.dk/dk/tip/8669

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : petunia

Dato : 09-02-05 13:57

Ja, det er godt at få "Fuld skærm". Vi skal dog engang være tilbage. Prøv i "marginalerne" øvers eller, hvis alt svigter - marginalerne nederst -. Måske er der en Løsning?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 14:01

..ellers er der jo altid F11 !

Hurtig og nem genvej

</MOLOKYLE>