/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til granslam for tippet om opdateringer
Fra : molokyle
Vist : 474 gange
159 point
Dato : 09-02-05 10:17

[hør]Tusinde tak for dit tip : http://www.kandu.dk/dk/tip/10529

Det var til stor hjælp for os der ikke bruger automatisk opdatering

Havde jeg fået muligheden, havde du fået *****, men nu må du 'nøjes' med lidt påængår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 09-02-05 10:29

seriøst?

Kender du windowsupdate?

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 169 point
Dato : 09-02-05 10:33

selvtak molokyle
det er da godt der er nogen der kan bruge tippet og ikke ligsom arne som vist nok har fået det forkerte ben ud af sengen

mvh Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 09-02-05 10:37

Harlekin
jeg kender godt auto windowsupdate men kan huske nogle fejl opdateringer fra ms som gjore windows rigtig LANGSOMMMMMM eks. (q811493) så jeg kan godt li selv at installere inden det bliver sendt til min computer

mvh Granslam

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 09-02-05 10:40

Jeg syntes også det var et godt tip fra granslam, men det undrer mig at du molokyle IKKE bruger automatisk opdatering fra Windows.

Er der en speciel grund til det, eller mener du det kan være - farligt - på en eller anden måde?

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 09-02-05 10:42

http://www.microsoft.com/athome/security/secnews/default.mspx

Her kan du få et månedligt nyhedsbrev fra Microsoft med sikkerhedstips og en opsummering af de nyeste Security bulletins og critical updates.
Så går du ikke glip af noget, selvom du ikke bruger automatisk opdatering.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 10:44

LOL for en tråd -

pc = personlig computer - med alt hvad det nu engang indebærer

Har heller ikke automatiske opdateringer slået til - men giv besked når der er opdateringer tilgængelige så jeg kan gå ind og se hvad jeg vil have - temmelig rart selv at kunne bestemme

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 09-02-05 10:45

Jeg bruger heller ikke automatisk opdatering. Kan også godt lide selv at vælge hvad der skal installeres på min maskine.
Men jeg checker jævnligt http://windowsupdate.microsoft.com og gider man ikke det, så er ovennævnte nyhedsbrev også ganske udemærket til at holde sig informeret.

Du kan i øvrigt øgså sætte den automatiske opdatering til kun at informere om nye opdateringer - uden at hente noget.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 10:46

[hør] Velbekomme granslam

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 09-02-05 10:47

Harlekin
jeg modtager osse nyhedsbrev fra ms men det er jo ikke alle der gør det vel

mvh Granslam

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 09-02-05 10:51

Granslam
Nej, det er rigtigt.
Men det er også derfor jeg skriver om nyhedsbrevet her, så folk ved det findes. Det kan forhåbentlig hjælpe nogle til at få opdateret før det er for sent.