/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
pgo
Fra : a_krogsh
Vist : 443 gange
20 point
Dato : 29-08-02 19:09

hvordan er en pgo dr big neddroslet.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-08-02 20:50

jeg syntes den kører OK, men det er selvfølgeligt lidt kedeligt at kører rundt med de 30 - 40 km/t... Men den kører ganske udemærket....

Jon

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 20 point
Dato : 29-08-02 23:35

Hej

Den er meget stabil og den kan anbefales... Men den er jo en del større en gennemsnittet, derfor må du overveje om du kan kontrollere den og styrre dens krafter...

Venlig hilsen
Caine

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 30-08-02 00:19

Den har et blindrør på udstødningen som skal lukkes, der sidder en skive i varioen som skal fjernesog sidst men ikke mindst topstykket skal skiftes til et T-Rex eller tun topstykke, det var det hele.
Hilsen Japse.