/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sikkerhedscenter
Fra : klokker2
Vist : 519 gange
200 point
Dato : 09-02-05 08:33

Har stoppet sikkerhedscenter (ikke med vilje) hvor kan jeg starte det igen , min norman kører som den skal, kører xp home, har nyindstaleret,og det hele kørte da jeg startede op, ville senere kigge lidt på hvad der startede op, og der har jeg stoppet noget jeg ikke skulle tror jeg.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 210 point
Dato : 09-02-05 08:40

Reinstaller dine system-CD'er, men tag sikkerhedskopi af dine programmer først.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 09-02-05 08:40

inde i kontrold panelet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 08:46

klokker2 - Når du siger "min norman", mener du så "min Norton" eller hvad?

Hvis du geninstallerer dine system-CD'ere, vil det køre igen.

granslam - Det hedder ikke "kontrold panelet", men "kontrol-panelet". Det har nemlig ikke noget at gøre med en Trold.

Kommentar
Fra : klokker2

Dato : 09-02-05 08:54

kører norman , kan ikke ændre det i kontrol panelet, der står det er lukket at man skal genstarte eller sætte det til(sikkerhedscenter) , men det kan jeg ikke, prøver at kører en rep. af xp igen , er det ikke det der menes med "dine system-cdér

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 09-02-05 08:57

arne.jakobsen du er godt nok i hopla i dag hva

Kommentar
Fra : klokker2

Dato : 09-02-05 09:09

prøver ikke på at være morsom arne, men jeg er i fuld vigør, forløbig tak for hjælpen, vender tilbage senere.

Kommentar
Fra : mrmagoo77

Dato : 09-02-05 10:09

Start med at fjerne norman, hvis det er en ny installeret xp og der ikke ligger SP2 (service pakke 2) på så vil der ikke ligge servicecenter i kontrol panelet. Normalt vil det være noget antivirus der laver konfligt og det er meget sandsynligt at det har noget med SP2 at gøre, da den har forvoldet enorme problemer i sammenhæng med programmer som. Norton, Norman, Macaffe, AVG. F-secure. pencillien osv. Så hvis man skal undgå problemer så læg SP2 på først og derefter antivirus program og firewall, or else there will be trouble

Kommentar
Fra : klokker2

Dato : 09-02-05 10:14

har instaleret sp2, har kørt lidt efter nyindstalering, har før lagt sp2 ind uden problemer,også derhjemme på min egen pc, har lige kørt en rep. af win ,det hjalp ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 10:21

hvis du er kunde hos tdc så ring til deres hotline og bed om hjælp - det går hurtigt og nemt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 12:53

granslam - Ja jeg er da så Sorry at det lige gik ud over dig

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 09-02-05 13:20

arne.jakobsen
det er helt okey du

mvh Granslam

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 18:36

hvis dit problem er som jeg tror så er der i venstre siden hjælp til at finde fejl etc.

her står bla. Klik på Start, peg på Indstillinger, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på Sikkerhedscenter, hvis du vil åbne Sikkerhedscenter.

kan det bruges til noget ????

Kommentar
Fra : klokker2

Dato : 10-02-05 10:20

Hej igen , har nyinstalleret i samråd med Microsoft hotline til service sp2 70122030, de prøvede en del men kunne ikke få det til at virke , så en ny xp med sp2 og derefter norman og nu kører det igen . Nu har jeg jo løsningen selv så kan jeg jo godt give point, så snyder jeg jo ikke folk der er inde for at købe løsningen , vel ?, point vil så gå til Arne ,men også tak til jer andre der kom med forslag. )

Godkendelse af svar
Fra : klokker2

Dato : 10-02-05 10:21

Tak for svaret arne.jakobsen.