/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Valg Sejr - Hurra!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 423 gange
200 point
Dato : 08-02-05 23:01

Vær med til at juble over sejren.

Kommentar
Fra : lidl

Dato : 08-02-05 23:03

DANMARK

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-05 23:05

Arne... der er sgu' ik' noget at juble over - uanset hvem der vandt
Nedskær partigrænsen med +50% så der ikke er så mange... også her gælder "for mange kokke fordærver maden"

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 08-02-05 23:06

Bruk hjernen arne.jakobsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 23:09

Holger, hver gang du udtaler dig på Kandu er der altid en ØL med i billedet. Nu bor i norge. Så bland dig uden om.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 08-02-05 23:22

Det er et nederlag for miljø, solidaritet, medmenneskelighed, politisk ukorrekthed, værtshuse ( De blir lavet om til caféer hele bundtet), skæve eksistenser, intelligens, kultur, og ikke mindst Danmarks ry for at være et frisindet, tolerant land! Så ved godt nok ikke hvad der er at juble over medmindre man er jubelidiot!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 23:29

tedd - Du har ret i mange ting. Men du taler ikke politik. Og det er det. der er forskellen.
Lad os tales ved.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 08-02-05 23:30

Jada arne.jakobsen,øl med,jeg ka li øl,men jeg er fuldstændig kold i r.... med hvem der vandt når det gælder meg selv men jeg har stadig børn og børnebørn i Danmark og jeg synes synd på dem nu
pluss alle de andre ikke bønder

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 23:47

Søren og Holger: Prøv lige at forstå at Arne Jakobsen IKKE er en idiot. KUNNE det tænkes at HAN havde tænkt LIDT længere en jer? OK? Kom tilbage. Og andre er velkomne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 23:55

tedd - på det miljø-mæssige område er vi meget enige. Det betyder jo osse at den nuværende reg. skal UD. For de har da kun lavet LORT i miljø-politikken. Men det KOM de jo så ikke. SHIT.
Vi tales ved. Kærlig hilsen Arne.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 08-02-05 23:56

Nej,ikke ok arne.jakobsen,men jeg er løbet tør for pils her og godt er vel det da jeg ska på job snart,men både Søren og jeg har også tænkt,men du ka jo hilse HAN og sige at for mye tænking er ikke godt heller,ha ha og en god herifra zzo

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-05 23:57

Jeg har vist ikke udtalt mig noget som helst omkring idioti... eller øl
Kun at for mange kokke fordærver maden

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 08-02-05 23:57

faen du får et z til da

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 23:58

CLAN

Hvorfor Faen er det så svært for jer NOSSERØVE at finde ud af at jeg laver sjov?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-05 00:00

Fordi jeg er søøøøvnig
Måske jeg skulle snuppe en Dansk humlevand. De er da trods alt i fri handel her i landet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 00:03

Hold kæft venner, lige nu og se/hør TV. Så kan vi tales ved senere.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-05 00:04

I bund og grund er jeg enig med justunivers på tråden "Grædemuren" http://www.kandu.dk/dk/spg/60231

Citat
Man kan også vende det om og sige, at de selv er ude om det. Jeg er ret overbevist om, at der i slutningen af den kommende regeringsperiode (som måske ikke engang bliver så lang) er mange, der vil tænke sig om på en anden måde næste gang

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-02-05 00:37

arne
Hvordan pokker kan du stille et spørgsmål, "vær med til at juble over sejren", og kort tid efter anklage regeringen for at have lavet lort i miljøpolitikken og de skal bare UD

Det kom de jo ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 00:52

smut lige over i den anden tråd og græd ud der arne - og sov godt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 00:57

Holger: OK. Så taler vi ik mer om det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 01:03

dova

mirit

Nu er det jo MIG der har åbnet denne tråd. Så hvis NOGEN skal smutte eller blive væk, er det da vist jer.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 01:06

Undskyld dova. Men jeg stiller alle de spørgsmål som det passer mig. Hvis du IKKE forstår hvorfor? Og hvorfor mine bem.? må du squ selv om det. Hygge. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 01:15

dova - forstå lige, at jeg er i stand til at lave en tråd, der ikke nødvendigvis er udtryk for min egen mening, men kan lave en smalltalk. Behøver den ligne en Aberøv eller en ½ hjerne?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 01:19

mirit - du skal squ ikke jage mig ud af min egen tråd. Hvad fanden tror du du bilder dig ind? Snot-Quinde.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-02-05 01:48

Kommentarer unødvendige .... arne holder selv tråden VARM

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-02-05 01:49

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 01:56

Benny

Pis med dig. Sov godt. Men var det din eneste kommentar? Så vil jeg da sige at den var temmeligt LAM.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-02-05 01:59

til Anders --- surt show for Danmark

jeg SKAL virkelig sove nu arne

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 02:29

Kære tedd. Det var så nøjagtigt som man kunne komme på det rigtige svar.

Hvis nogen opfattede spørgsmålet som en provokation, havde de ret. Håber blot at nogen blev provokeret.

Kærlig hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 09-02-05 09:05

Jeg hører til dem der giver tedd evig ret.

Lidt provakation er udmærket, men lidt seriøsitet har manglet i denne tråd.

Danmark står rent globalt ringere efter dette valg.

M.V.H.

Tadeo