/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Delta Force - Black Hawk Down (Team Sabr~
Fra : Stronzo
Vist : 622 gange
20 point
Dato : 08-02-05 20:25

Hey alle?

Kan i finde en patch eller fil hvor jeg kan opgradere Delta Force
Black Hawk Down til: Delta Force Black Hawk Down Team Sabre?

På forhånd tak

Med venlig hilsen: Stronzo

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 08-02-05 21:07
Kommentar
Fra : Tri

Dato : 08-02-05 22:37

Hej Stronzo!

Man kan ikke opdatere DFBHD til DFBHD-TS, da man skal bruge bruge Cd-rommen til at installere DFBHD-TS, men man kan opdatere sit DFBHD til version 1.5, så man har næsten de samme ting som i DFBHD-TS.

Min anbefaling er at gå den tunge vej ned til din lokale game dealer & bruge dine surt tjænte penge på orginal skiven.

Opdateringer til DFBHD så man kommer fra v1.2.2.4 til 1.5.0.5 :

http://www.dfbarracks.com/downloads/index.php?action=df&fid=182 (game patch)

http://www.dfbarracks.com/downloads/index.php?action=df&fid=181 (nocd-patch)

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 09-02-05 12:37

Hey HJV9222

Vil det sige når jeg har downloadet den fil der hedder: dfbhd_update_012104_xx.exe
kan jeg spille Delta Force Black Hawk Down Team Sabre??

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 09-02-05 22:04

Stronzo!

Du kan opdatere "Delta Force Black hawk Down" til version 1.5.0.5, som er samme version som standart installationen af "Delta Force Black Hawk Down Team Sabre".

Det er ikke det samme som "Team Sabre", men det er det nærmeste du kommer på på udvidelsen, når du ikke ønsker at købe udvidelse pakken.

Tri

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 10-02-05 15:06

Det var bare at når jeg spiller Multiplayer i v1.5.0.5 kan der i nogle Servere stå: Update to Team Sabre. Eller noget i den stil. Men mange tak for din oplysning om at man skal købe Team Sabre

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 10-02-05 20:29

Hej Stronzo!

Det var så lidt!

Det er sur røv at skulle købe udvidelse pakken, det ville være sjovere hvis man bare kunne downloade opdateringen & derefter køre "Team Sabre".

Tri

Må jeg være så uhølfig at spørge om dit nick på DFBHD?

Mit nick er "TOPHAT 1"

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 12-02-05 09:57

Jeg har spillet mod dig så..

Du var sammen med TOPHAT 18.
Jeg blev banned, og nu kan jeg ikke huske hva jeg hed.
Nu hedder jeg AntiDanish

Stronzo

PS. Jeg håber vi kan spille mod hinanden eller finde ud af noget

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 12-02-05 11:27

lol!

Du er altid velkommen på serveren en anden gang! TOPHAT har forladt klanen & jeg har overtaget klanen 6 serveren!

TOPHAT 1

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 12-02-05 11:29

Er TOPHAT ikke længere en klan?

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 12-02-05 11:29

MY partner in crime TOPHAT 2 (Map maker) er HJV9222!

Klanen & serveren skifter i den nærmeste fremtid navn til TOPI, det vil sige nye retningslinier & regler!

TOPHAT 1