/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
steam 1,6
Fra : dragoneyes
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 08-02-05 19:56

hej jeg spiller cs på steam har cs 1,6 jeg ville lige hører hvor jeg kan få skaffet et cheater program. hvis der er nogen der ville hjælp med at give mig et godt og vejlede mig til installation og brug af det så ville jeg blive glad på forhånd tak

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 08-02-05 20:00

jeg vil give dig et gratis råd LÆR AT SPILLE i stedet for cheat har ødelagt cs totalt der findes ikke en server der ikke er cheater på
men hvis du kun vil cheate på en cheat server så vil jeg give dig et link
ved godt det er naivt
ellers prøv google

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 08-02-05 20:08

det er faktisk ikke til mig selv til en af mine venner så jeg ved ikke rigtig om du stadig ikk vill

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 08-02-05 20:11

denne her fandt jeg på google http://www.mirc-scripts.de/pn/html/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index

men lad værer med at bruge det på ikke cheater server!!!!

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 08-02-05 20:29

hvordan kan man se om det er cheater server ?

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 08-02-05 20:30

og hvad er det for en jeg skal vælge for at cheate af dem du har sendt mig

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 08-02-05 20:45

jeg ville vælge det nyeste vac proof da det er sikkerheds modulet i cs
cheater server kan du finde igennem cs
servers og lav det sådan at i filter at der ikke er sikkerhed på alle uden sikkerhed er for cheater