/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Gør det selv vejledn til om-/tilbygning ~
Fra : dobe12
Vist : 2127 gange
80 point
Dato : 08-02-05 15:24

Hvem ved om der findes en gør det selv vejledning/bog til om/tilbygning af træhus. Jeg mangler vejledning i alt fra sokkel til tag.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 08-02-05 15:28

Jeg tror ikke denne bog findes, men du skal nok have fat i flere indenfor de enkelte områder. (Isolering, døre/vinduer ...)
Er der nogle områder, du specielt tænker på ?
/PG

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 15:30

Nu du selv skriver "Gør det selv", vil jeg ikke undlade at fortælle dig at der findes et magasin der hedder netop det. Hvis du abonnerer på dette magasin har du ret til at bruge deres hjemmeside og deres eksperter. Der findes massevis af den slags vejledninger. Du kan oven i købet tilmelde dig via de små reklamefoldere du jævnligt får ind af døren med special-tilbud på abonnementet. Det kunne hurtigt blive en god investering for dig. Specielt da, når du selv åbenbart er lidt af en gør det selv mand M/K. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 90 point
Dato : 08-02-05 15:49

hej
hvor stort er det hus du vil lave
ole

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 16:00

Ole - dobe12 vil da ikke LAVE et hus! Vil kun foretage en om/tilbygning.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 08-02-05 20:19

hej arne min fejl!!
men så et nyt spgs.: er det ombygning eller tilbygning?
meeennnn jeg mangler vejledning fra sokkel til tag!!!
hvad har dobe12 så gang i hvis ikke man ved hvad der er ikke
er mellem sokkel og tag
SÅ tror jeg ikke en bog eller to gør nogen forskel.
ole

ps.dobe12 hvad er det for et træhus.
legehus,brændeskur eller sommerhus m.m.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 20:49

Ole. Du skal da ikke spørge MIG om det er ombygning eller tilbygning? Det står jo i selve spørgsmålet:
Citat
gør det selv vejledning/bog til om/tilbygning af træhus

Og din bemærkning:
Citat
meeennnn jeg mangler vejledning fra sokkel til tag!!!
hvad har dobe12 så gang i hvis ikke man ved hvad der er ikke
er mellem sokkel og tag
SÅ tror jeg ikke en bog eller to gør nogen forskel.

Kan da heller ikke bruges til noget.

Ingen i denne tråd har nævt en BOG.

dobe12 taler ikke om hverken legehus, brændeskur, sommerhus elle andre træhus-typer. Hvorfor gør du det så?

dobe12 taler om træhuse GENERELT. Jeg har henvist. Du har kun stillet dumme spørgsmål.

Lad nu OS Ole afslutte vores lille snak, og så overlade resten til spørgeren.

Venlig hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 09-02-05 00:01

hej kamphaner - husk lige at der er et nyt byggeregmement på vej - - -

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 09-02-05 15:26

hej
vejledning/bog?
fatter ikke et muk fra dig men jeg er stået af

Godkendelse af svar
Fra : dobe12

Dato : 04-03-05 15:43

Tak for svaret 1133. Jeg kan egntlig godt huske at have set at Gør det selv har forskellige videofilm man kan købe, hvis endda en med bygning af træhus. Jeg vil straks undersøge det nærmere.