/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
jeg kan ikke logge ind på siden igen
Fra : Rikki4
Vist : 399 gange
70 point
Dato : 08-02-05 13:52

Hej

Jeg bruger Microsoft internet Explorer 6,0.28 sp1

og jeg har kunne komme ind på mit link i går, men i dag er det totalt umuligt
jeg har prøvet med opera 8 (beta) som jeg ikke kunne finde ud af -
Nogen der har en god ide til at jeg kan komme ind igen ?
Eller måske lige frem en anden browser der er til at finde ud af (da jeg er nybegynder)
Mvh Rikki

Jeg får hele tiden denne besked

Siden kan ikke vises

Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre webbrowserindstillingerne.

Prøv følgende:

Klik på knappen Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er stavet korrekt.

Hvis du vil kontrollere forbindelsesindstillingerne, skal du klikke på menuen Funktioner og derefter klikke på Internetindstillinger. Klik under fanen Internetforbindelse på Indstillinger. Indstillingerne skal svare til dem, der er leveret af administratoren af lokalnetværket (LAN) eller Internetudbyderen.
Hvis netværksadministratoren har aktiveret det, kan Microsoft Windows undersøge netværket og automatisk opdage indstillingerne for netværksforbindelsen.
Hvis du vil have Windows til at prøve at finde dem, skal du
klikke på Registrer netværksindstillinger
Nogle websteder kræver 128-bit forbindelsessikkerhed. Klik i menuen Hjælp, og klik derefter på Om Internet Explorer for at afgøre, hvilken sikkerhed du har installeret.
Hvis du prøver at nå et sikkert websted, skal du sørge for, at dine sikkerhedsindstillinger understøtter det. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger. Rul ned til sektionen Sikkerhed under fanen Avanceret, og kontroller indstillingerne for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 og PCT 1.0.
Klik på knappen Tilbage for at prøve et andet hyperlink

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-02-05 13:55

Hvilket link

Læg en URL til den side du ikke kan komme ind på eller uddyb dit spørgsmål en kende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-02-05 13:58

undskyld 'nybegynder' ..URL = http://www.wordiq.com/definition/Url = en http:// adresse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 08-02-05 18:02

Hej MOLOKYLE

Jeg tror ikke jeg skal smide mit link ind her (hvis du forstår)
problemet består i
At i går kunne jeg komme ind på det
og i dag kan det bare ikke lade sig gøre

(Så var det jeg tænkte at med en anden browser kunne jeg måske ?
(hedder det ikke det?)
Andre som jeg har givet mit link til kunne godt komme ind, også selvom vi havde samme udbyder tdc eller det var CC
Så har du nogen ide ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-05 18:04

forsøg at trykke på enten shift eller ctrl samtidig med at du klikker dig ind på linket - adressen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-02-05 18:19

Rikke4 -> Nej, jeg forstår ikke ???

Det er nærmest umuligt at forstå dit problem, hvis du ikke lader os andre kigge på det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-05 18:23

hvis linket er til en bestemt side ud af mange på et site - så prøv at fjerne alt i adresselinien der ikke lige er for eks www.blablablaosv.dk (eller com osv) så vil du få første side og kan finde rundt til de andre

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 08-02-05 22:51

Hej Igen til jer alle

Jeg har prøvet enten shift eller ctrl uden held
på det her link www.blablablaosv.dk får jeg den samme besked,
som på mit eget link serveren blev ikke fundet selv om linket virker hos andre der bruger tdc
nogen der har en ide om hvad jeg skal gøre og hvorfor jeg kunne bruge mit link i går men ikke i dag ?
Rikki

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-05 23:07

Rikki4

Det kunne jo tænkes, at der er blevet blokeret for, at du fremover kan gå ind på din "hemmelige" side.

Der eksisterer ikke et link, der hedder blablablaosv.dk

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 09-02-05 00:31

Hej ASE

Hvorfor kan andre så komme ind på siden når jeg nu ikke kan ?

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 09-02-05 00:33

sorry ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 00:33

får du en fejlkode for eks 500 ?????
er der en gul linie helt oppe under værktøjslinien ????
har du forandret internet explorer eller andet ????

sorry - troede du gennemskuede mit blablaosv link - det var bare for at give et eksempel.

De andre der kan komme ind på din hemmelige side - spørg dem hvad de gør og hvad de evt oplever de skal gøre ekstra !

ans - LOL - heldigvis det ikke eksisterer da -

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 09-02-05 00:44

Hej

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer
Hvad er en DNS fejl ?

de andre klikker bare på mit link og kommer ind med det samme, uden at de skal gøre noget, og jeg kunne gøre det samme indtil i går (uden at jeg mener jeg har lavet noget om på min pc

miritdk dit blablaosv link hoppe jeg i med begge ben uden seler og livrem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-02-05 01:02

Rikki4

Du vil ikke nævne hvilken side, der er tale om.

Det er muligt at jeg tager fejl, men hvis du bor hjemme hos din/dine forælder/forældre kan det være, at der er blokeret for at du kan se din hemmelige side.

Citat
Du forsøger at se en fil (file://), du ikke har tilladelse til at se.

fra denne side http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;175722

jeg vil tro at du kan se det link, som jeg henviser til.

Kunne du ikke vende tilbage om jeg tager fejl i mine formodninger.

miritdk

Jeg vidste godt, hvad du mente

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 09-02-05 01:12

Hej ans

Du tager helt fejl, jeg bor ikke hjemme
grunden til at jeg ikke vil smide mit link her, er at jeg ikke ved om det er forbudt
eller man godt må dl sådan nogle ting
(og jeg vil ikke have for mange ind på det, før jeg selv har fået det jeg gerne ville have )
men er der en der har mod på at prøve med en hotmail så sender jeg gerne dertil

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-02-05 01:27

Så læs mit sidste link, der stå forskellige muligheder til hvor der vises en DNS-fejl.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-02-05 01:27

stå=står

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 08:49

DNS fejl betyder : http://www.wordiq.com/definition/Dynamic_DNS altså et system hvor adressens IP bliver oversat til et navn vi mennesker skan huske. Din DNS fejl betyder blot at sidens navn/IP ikke kan findes.

Der er meghet stor sansynlighed for at du er kommet til at blokere adgang til siden via din FIREWALL !
..især da du siger, alle andre kan komme ind på den. Du må tillade adgang til siden igen ved at godkende den i din firewall.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 09-02-05 12:44

Hej MOLOKYLE

Jeg har ingen firewall
ud over den som min rouder har indbygget (og der har jeg ikke lavet noget om)
Her er et link der forklare DNS på dansk http://da.wikipedia.org/wiki/DNS

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 09-02-05 12:59

Nu har jeg prøvet med Firefox Start hvor jeg får denne besked
Handlingen udløb mens der blev forsøgt kontakt til ....
nogen der har en ide om hvordan jeg laver det om eller hvad det betyder på dansk?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 13:27

Hvis det er din egen side ? Kan du komme ind på den via FTP ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 13:29

Unskyld 'nybegynder' ; FTP : http://da.wikipedia.org/wiki/FTP

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 13:33
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 13:34

Ps. IE virker som FTP program for alle andre ydbydere også. Ikke kun TDC

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 09-02-05 18:17

Hej

Nej det er ikke min egen side og jeg har prøvet om jeg kunne komme ind via ftp
men det kunne jeg ikke

Firefox Start hvor jeg får denne besked
(Handlingen udløb mens der blev forsøgt kontakt til mit link)
(Men hvad betyder det her)
Kan det være det samme problem jeg har i IE Handlingen udløb
hvis - hvordan får jeg så mere tid til at loade min side ind?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-05 19:46

Jeg tror ikke det hjælper at forlænge timeout (..ikke at jeg aner hvordan ? )

Så prøv i IE's browser menu : Funktioner->Internetindstillinger... vælg fanen Sikkerhed og tryk på [Standardniveau]

Det ville nu stadig være rart, om vi andre også kunne teste omtalte side ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-02-05 19:53

Molo

Det får vi ikke

Citat
Du tager helt fejl, jeg bor ikke hjemme
grunden til at jeg ikke vil smide mit link her, er at jeg ikke ved om det er forbudt
eller man godt må dl sådan nogle ting
(og jeg vil ikke have for mange ind på det, før jeg selv har fået det jeg gerne ville have )
men er der en der har mod på at prøve med en hotmail så sender jeg gerne dertil

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 09-02-05 22:35

Hej molokyle

Hvad ville det hjælpe mig om mit link virker hos dig ?
og ans har forstået min grund

Jeg har prøvet at ringe til tdc for at få hjælp der
(jeg vil undlade at skrive hvad de sagde her -
Men det her skulle være svar nok ikke ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 23:03

alt tyder jo på du har en DNS fejl - kan du komme ind på andre sites uden problemer ligger den nok hos dig - men den kan også ligge hos udbyderen.
Har du spurgt dine venner hvordan de kommer ind på sitet - om de har nøjagtig samme oplysninger til sitet som du - adressen osv ????????

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 10-02-05 11:47

Hej miritdk

Alle andre kan komme ind, jeg kan bare lige pludselig ikke
jeg har ikke lavet noget om på min pc
TDC kunne også komme ind på siden
Jeg sidder bag en SpeedStream 2601 og der har ellers ikke været nogen problemer
for 4 dage siden kunne jeg komme ind på siden.
Men jeg kom til at tænke på om jeg via min router kunne lave en adgang kun til den side, hvis ja hvordan gør jeg så det ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-05 13:26

Du kunne være flamet/bannet fra sitet, således at din IP bli'r sorteret fra ved gadedøren. Har du overvejet dén mulighed ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 10-02-05 13:41

Hej molokyle

Nej det har jeg ikke - hvis jeg var det, ville det så ikke stå på siden at jeg var
flamet/bannet ?
der står jo kun at siden kan ikke ses
I Firefox Start får jeg denne besked
(Handlingen udløb mens der blev forsøgt kontakt til mit link)
men jeg ved ikke hvordan jeg forlænger min tid idet jeg ikke kender programmet
(PS det tager mig LANG tid at loge ind her)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-05 13:50

Næeh... det ville der ikke. Hvis du for et eksempel er blevet hældt af kandu.dk ? Tjaeh... så er det farvel med at besøge denne DNS/IP.

At det tager laaaaaaang tid at logge ind og benytte kandu.dk er ingen nyhed

Et 'normalt' timeout her hos mig : Win98 SE, IE6. CPU 200Mhz, 196Mb RAM og i gennemsnit 512 Kbit/s hul igennem tager ca. 8 sekunder, medmindre jeg har prøvet at komme ind på samme 'ikke eksisterende side' først. Da ligge siden i cachen og jeg får samme meddelse som du, i løbet af blot ½ sek.

Noget andet er, hvis serveren timer ud ! F.eks. pga. begrænsning i antal samtidige brugere ? Da varierer tiden meget.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-05 13:53

En ting du kunne prøve :

Find en proxy ude 'i byen'. Det bruges 'normalt' til at sløre sin IP og surfe anonymt.

Se om du kan komme ind på denne måde

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 70 point
Dato : 10-02-05 13:59
Godkendelse af svar
Fra : Rikki4

Dato : 13-02-05 13:31

Tak for svaret molokyle.

      Hej MOLOKYLE

Tak for dine programmer
desværre ved jeg ikke hvordan jeg skal bruge den der service
MEN DET ANDET PROGRAM jeg fes lige ind på hitlisten tak for det

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 14-03-07 18:16

Hej molokyle

jeg kan ikke finde det sted hvor jeg skal downloade
http://www.findnot.com/?2_proxy_server_free

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-07 08:08

Man skal ikke downloade! Det er en proxy server: http://en.wikipedia.org/wiki/Proxy_server

http://www.findnot.com/findnot_pro.html

Det er en service man tilmelder sig og betaler for:

https://signup.findnot.com/signup.asp

..men de laver også programmer som svarer til Ghostsurf:

http://www.findnot.com/softwaredownload.html

</MOLOKYLE>