/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
lån rki
Fra : britth
Vist : 11919 gange
20 point
Dato : 29-08-02 15:06

hvor kan jeg låne penge selvom jeg er registreret i rki

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 30 point
Dato : 29-08-02 15:19

Det kan du desværre ingen steder, hvis du ønsker at låne et ordentligt sted. Din eneste mulighed er at låne pengene på det sorte eller gråsorte marked, og det vil jeg bestemt ikke anbefale.
Kan du ikke få venner og familie til at træde hjælpende til - evt. med at få fjernet de gældsposter, der bevirker, at du er registreret hos RKI?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-02 14:39

http://www.hells-angels.dk/

"britth" <britth.news@kandu.dk> wrote in message
news:8Uob9.37226$ww6.2757304@news010.worldonline.dk...
> hvor kan jeg låne penge selvom jeg er registreret i rki '%s')
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-08-02 21:51

Den kommentar Kousgaard kunne du godt have sparet dig.

Britth står i en trængende position og mangler pengene, så kan man ikke nedgøre folk på den måde fordi, de er kommet i økonomisk uføre.

Som kun briani kunne havde udtrykt det "SKAM DIG".

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 29-08-02 21:57

Hej britth

Det er jo nok en svær ting når man først er kommet der men hvad med at gå i din bank og læg kortene på bordet, og så se om i måske sammen kunne finde en løsning så du kunne låne hos dem til at komme ud af RKI, og så få en plan med banken så det ikke sker igen, evt. en budgetkonto hvis du ikke har det er det ihvertfald en god ting, og hvis det ikke er det store beløb du skylder væk kan man tit få en kassekredit tilknyttet sin konto. Så jeg syntes du skal skynde dig at tage kontakt med din bank. LAD ENDELIG VÆRE AT HOPPE PÅ NOGLE SMARTE ANNONCER DER LÅNER PENGE UD SELV OM DU ER I RKI!!!!, det bliver MEGET dyrt for dig, og det er efter min mening IKKE firmaer der er værd at samle på.

Held og lykke

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-02 20:41

Hvis du er husejer, er der vist et par af pantebrevsmæglerne, der gerne vil
låne dig penge - men det er DYRT.

Ellers er der kun banken.

Mvh Maria

"britth" <britth.news@kandu.dk> wrote in message
news:8Uob9.37226$ww6.2757304@news010.worldonline.dk...
> hvor kan jeg låne penge selvom jeg er registreret i rki '%s')
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : 120102825714

Dato : 02-09-02 09:34

Hej ER der noget der kender et sted man kan låne når man er uheldig at stå i RKI. Det er meget vigtig for mig at få et lån så jeg kan komme vidre her i livet. Er der nogen der kan hjælpe mig.

hilsen annelise

Godkendelse af svar
Fra : britth

Dato : 02-09-02 13:03

jeg er ikke tilfreds med svaret fra rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-09-02 13:17

Forståeligt nok, Britth, for det var da også et kedeligt svar at få. Men sådan er virkeligheden altså, desværre.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-09-02 11:03

Måske er der alligevel håb, Britth. Prøv dette link:
http://www.privatkredit.dk/rkiudlaeg.html

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-09-02 11:35

Hej igen igen, Britth (Jeg kan blive ved). Nu bliver jeg alligevel betænkelig ved, at jeg har sendt dig det ovenstående link. Jeg kender nemlig ikke stedet selv. Så tjek det lige, inden du optager et lån.
Jeg vil jo nødig være skyld i, at du ryger i kløerne på lånehajer.

Kommentar
Fra : stripper

Dato : 21-09-02 16:58

hejsa jeg er selv i rki og er villig til at vove fjerene er der nogen som kender til nogen tlf nr til nogen som låner ud til rki gerne det sorte markede på for hånd tak hav en god dag.....

Kommentar
Fra : britth

Dato : 21-09-02 17:19

jeg har prøvet privatkredit, men har intet svar fået.Det er nu tre uger siden.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-09-02 18:40

Hej britth

Så synes jeg, du skal prøve at rykke dem for et svar.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : britth

Dato : 12-10-02 12:41

jeg har prøvet at rykke, men er det fordi jeg bor i lejebolig.
Til rellom

Kommentar
Fra : britth

Dato : 21-10-02 12:54

til rellom.
jeg har prøvet at rykke, men er det fordi jeg bor i lejebolig at jeg ikke hører noget?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-10-02 23:39

Hej Britth

Undskyld jeg først svarer nu. Men du har sikkert ret i, at du ikke hører
noget, fordi du bor i lejebolig.

Hvis jeg finder et sted, hvor man kan låne penge alligevel, skal jeg
nok lade dig det vide.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-11-02 00:31

Hej igen Britth

Så er der måske alligevel håb. Stanly, som er bruger her på kandu, mener sig
i stand til at hjælpe folk, som er registreret hos RKI, og jeg har fået lov til at give
hans e-mail-adresse til dig:
email@jyde.dk
Husk, når du skriver til ham, at opgive dit telefonnummer samt hvornår på dagen,
du helst vil ringes op.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : hacker_vest

Dato : 02-01-03 21:38

Jeg er også registret i rki, og jegg vil bare sige at det er umuligt at oprette et lån nogen som helst steder, Jeg har prøvet ALT, selv banken, men de afviser også pga. rki.
Jeg kan ikke engang få et overtræk på min konto!
Jeg er efterhånden villig til at prøve det " sorte " marked, så hvis nogen har en ide, så bare skriv!

Kommentar
Fra : STUMP

Dato : 06-01-03 15:04

Du kan også prøve på www.husfinans.dk hvis du har fast ejndom

Kommentar
Fra : Nuck_Dk

Dato : 14-01-03 04:58

Hejsa........Ved i ikke et sted hvor men kan kåne uden at have hus og bil O.S.V

Kommentar
Fra : Nuck_Dk

Dato : 14-01-03 04:59

(FUCK) Hejsa........Ved i ikke et sted hvor men kan låne, uden at have hus og bil O.S.V

Kommentar
Fra : Nuck_Dk

Dato : 14-01-03 04:59

(FUCK) Hejsa........Ved i ikke et sted hvor men kan låne, uden at have hus og bil O.S.V

Kommentar
Fra : Nuck_Dk

Dato : 14-01-03 04:59

(FUCK) Hejsa........Ved i ikke et sted hvor men kan låne, uden at have hus og bil O.S.V

Kommentar
Fra : thoand

Dato : 28-01-03 16:52

Der er et firma der bruger med sloganet "gæld er aldrig håbløs". De skulle være villige.
Men de har IKKE fået ret pæn omtale - de skulle være nogle klamphugger.

Jeg kan bare ikke huske navnet....så hvis der er nogen der kender det så kan i jo lige nævne det

Kommentar
Fra : hacker_vest

Dato : 29-01-03 13:23

firmaet du snakker om er dgr. dansk gælds rådgivning.

Kommentar
Fra : thoand

Dato : 29-01-03 13:43

ehj hacker_vast

Nogel erfaringer med dem?

Kommentar
Fra : thoand

Dato : 29-01-03 13:44

soory hacker_vest

Mine fingrer vendte lige forkert.

Nogle erfaringer med dem?

Kommentar
Fra : thoand

Dato : 29-01-03 13:44

soory hacker_vest

Mine fingrer vendte lige forkert.

Nogle erfaringer med dem?

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 30-07-03 13:12

Ang. Lån selvom Ribers så har jeg læst noget positivt hos firmaet
FINANS KOMPANIET 43474050 de har en side på nettet som virker tilforladelig.

VH Henrik

Kommentar
Fra : domina

Dato : 05-08-03 23:45

hjælp jeg vil gerne låne penge nu

Kommentar
Fra : domina

Dato : 05-08-03 23:45

hjælp jeg vil gerne låne penge nu

Kommentar
Fra : stinejensen

Dato : 13-01-04 16:18

Vil bare lige sige at man godt kan låne penge selvom man står i RKI jeg har lånt 23000 af min bank for at tilbage betale min æld hos RKI.

Kommentar
Fra : balancen

Dato : 22-11-06 11:55

Du kan også forsøge at kontakte Holm Finans ang. boliglån trods RKI på www.holmfinans.dk - de vil gerne hjælpe folk der er kommet i RKI med lån.

Kommentar
Fra : legiondk

Dato : 27-04-07 00:06

Jeg er lige blevet tilbudt lån på 4500$ til 5% i rente tilbagebetalt over maks 30mdr. imod et depositum på 199$ eller sikkerhed i ejendom trods RKI registrering så det kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 27-04-07 07:30

Det er da positivt - hvor var det du fik den mulighed ?

Kommentar
Fra : legiondk

Dato : 27-04-07 11:52

Email er på siden skriv hvad du skal låne og send til ham så sender han betingelser som du skal acceptere men læs dem lige igennem.

Held og lykke

http://www.gumtree.com/london/55/9408255.html

Kommentar
Fra : lillafinn

Dato : 17-06-07 21:47

prøv at tjekke www.lånemulighed.dk

Kommentar
Fra : legiondk

Dato : 18-06-07 00:27

Tror det bedste er at indgå en afdragsordning stor eller lille og overholde den i 3-4 mdr. også bede om at blive slettet af kreditoren de fleste vil gå med til det og du kan låne men er jo en kortfristet løsning da lån skal betales tilbage.

Kommentar
Fra : sygeplejesk08

Dato : 27-08-07 14:01

Hej!

Jeg sidder desværre selv i saksen. Jeg har været lidt dum og stole på en veninde - og en, nu, ekskæreste. Oprettede sådan et kontokort til Ikea til min veninde da hun sagde at hun ikke tjente nok for at kunne få det, men godt kunne betale af på det.
Og mht. min eks, så blev vi enige i at få lavet lidt om derhjemme og fik derfor et mindre lån. Men i mit navn!
Og nu hænger jeg på begge dele som så småt render op i de 90.000 kr tilsammen. Efter ne lang kamp for at få dem til at betale det der er deres har jeg nu givet op. Der er kommet renter på og begge er røget i RKI.

Det er virkelig frustrerende!

Jeg har ikke ejer eller andelsbolig. Dog er jeg snart færdig som uddannet sygeplejerske og kommer til at tjene mere der. Men jeg står også og skal til at købe noget at bo i.

Nogen der har haft held med at finde nogle som kan hjælpe?
Jeg vil egentlig bare gerne have samlet de 2 gældsposter til 1, komme ud af RKI og så bare begynde at betale af på det.
Problemet er jo bare at det er lidt svært at få det samlet 1 sted, hvis man er i RKI.

Kommentar
Fra : kamila34

Dato : 13-05-09 10:14

:-hej alle sammen alene mor har brug for akut hjelp.jeg stå i rki og vil samler min gald et sted.jeg vil låne 100000 kr og beteler de om månads et sted.de er maget viktig hjelp
jessica32@jubii.dk

Kommentar
Fra : elgmao

Dato : 10-09-16 13:27

Det er altså bare rigtig øv at ende i RKI. Har selv kæmpet med at komme ud af RKI efter jeg optog et kviklån hos http://credita.dk/kviklaan/ som jeg efterfølgende havde svært ved at betale af, da jeg ikke havde fået kigget ordentligt på tallene inden jeg optog lånet. Det har betydet at jeg har skulle leve af stort set ingen ting det sidste års tid for at komme hurtigst muligt ud af RKI. Kan kun anbefale andre aldrig at ende i den situation, for det er virkelig noget der kan være svært at komme ud af igen. Har stort set ikke haft nogen udskejelser de sidste 6 måneder og det begynder godt nok at blive lidt surt. Lad nu være med at optage flere lån når du allerede er i RKI! Det er virkelig op ad bakke!

Aldrig mere kviklån!

Hilsen Elgmao