/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Status på valg via SMS?
Fra : alstroem
Vist : 407 gange
200 point
Dato : 08-02-05 10:19

Det er jo ofte sådan, at flere ting falder på samme dag og sådan er det også i dag. Derfor har jeg ikke mulighed for at følge med på TV/Radio, når valgresultaterne indløber i aften, og det er jo ikke godt! Jeg har søgt og søgt efter en SMS-service, som man kan tilmelde sig, så man kan følge med i valget, selvom man ikke kan se TV og Radio i aften. Det er dog ikke lykkes mig at finde én eneste.

Spørgsmålet er jo så, om der er en af jer, som kender til sådan en service, som jeg (og måske andre) ville kunne bruge?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-02-05 15:37

Tror ikke at det findes.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=SMS%2Bfolketingsvalg&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK
http://www.google.dk/search?hl=da&q=SMS%2BVALG&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK
skimter du disse søgninger i gennem findes du det måske aligevel.
Held og lykke

Natmaden

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 200 point
Dato : 08-02-05 15:38

Hvis du er i stand til at modtage email's på din Mobil, mener jeg at du kan gå ind på TV2's hjemmeside og bestille servicen. Den kommer så som email. IKKE som SMS.

Kommentar
Fra : alstroem

Dato : 09-02-05 01:34

Min mobil kunne rent faktisk modtage emails, da jeg lige fik undersøgt det, så arne.jakobsen glimrende svar :)

Godkendelse af svar
Fra : alstroem

Dato : 09-02-05 01:34

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 01:40

Det var så lidt alstroem. Det er jo derfor jeg er her.