/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
erotisk massage
Fra : helpwanted
Vist : 43228 gange
160 point
Dato : 07-02-05 21:47

Hjælp. Jeg søger et sted i jylland hvor der tilbydes erotisk massage. Jeg søger ikke en almindelig massageklinik, da jeg sagtens kan finde en af dem, men en klinik/person som tilbyder erotisk massage som speciale. KAN DU hjælpe mig med et link eller telefonnummer?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-02-05 22:02

Hvis du mener det samme med erotisk massage som mig, så Ekstra Bladet og den Blå Avis fuld af annoncer Begge to kan du finde på nettet

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 08-02-05 08:32

Der findes også det der hedder Tantramassage.. Det er meget erotisk.. Som kvinde bliver du masegeret i skeden.. Dog er der ikke samleje undervejs... Det skulle være meget specialt...

Ved desværre ikke hvor du kan finde det, med søg på Tantramassage..

God fornøjelse Kandaikke

Kommentar
Fra : helpwanted

Dato : 08-02-05 19:01

Hej valde
Jeg har gennempløjet EB og DBA, men vi har åbenbart ikke samme opfattelse af erotisk massage. Jeg søger ikke fransk eller samleje eller andre former for sex, men en massage, hvor hele kroppen masseres også de erotiske steder. Ellers tak for din hjælp

Hej kandaikke
Jeg er ikke kvinde, og har heller ikke kunnet finde tantramassage til mænd. Men det er noget i den stil jeg søger. Tak

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 08-02-05 19:36

hej her er en link i Kbh området, hvor mænd oz kan få tao tantra massage
http://www.alternativ.dk/index.php?p=art&id=63 det er Denkers kone om er den udøvende

en i Jylland, men giver kun den form for massage til kvinder, der bl.a.har underlivs problemer

http://www.velbehag.webbyen.dk/
Lilleclaus

Kommentar
Fra : helpwanted

Dato : 16-02-05 23:13

Hej Lilleclaus

Som jeg skrev søgte jeg et sted i Jylland og det skulle ikke være til kvinder. Men ellers tak for forsøget.

Accepteret svar
Fra : henrikls

Modtaget 160 point
Dato : 27-02-05 14:27

hej
jeg fandt disse to, da jeg søgte i anden anledning.
www.absolute-massage.dk
www.sunspirits.webbyen.dk

MvH
Henrikls

Godkendelse af svar
Fra : helpwanted

Dato : 28-02-05 16:15

Tak for svaret henrikls. Der var en af dem som lige passede

Kommentar
Fra : henrikls

Dato : 28-02-05 18:47

hej Helpwanted

Vi får vel en beretning fra dig om stedet og deres gode behandling af dig.

Det ville jo ikke være formeget, med al den tid man har brugt på det

MvH
Henrikls

Kommentar
Fra : enligmorherlev

Dato : 26-09-07 23:13

Hva med selv, at komme igang med at lærer erotisk massage ??

Der findes en ganske glimrende bog om emnet.

Sensuel massage ( berig dit sexliv med magisk berøring) af Anne Hooper koster: ca. 200 kr.

Har ihvertfald haft stor glæde af den.

Kommentar
Fra : Tyr_39

Dato : 24-08-09 20:13

hejsa der er en lille thai klinik i Solbjerg nær århus der kan det du søger, hun er virkelig sød og giver en fantastisk massage, du kan finde hende i EB under klinikker, de første 3 gange jeg var der var det en helt almindelig massage hvor jeg var nøgen men med et tæppe over de ædlere dele, men 4 gang var hun lidt tættere på og kalorius rejste sig, hun bemærkede det og da vi var færdig med den almindelige massage hviskede hun om hun skulle hjælpe med stiverten, og ja hvem kan sige nej til dette, et koster lidt ekstra, men hun er fantastisk.

Kommentar
Fra : Adinatha

Dato : 22-03-10 02:34

Hej HelpWanted
Det er selvfølgelig lidt sent at svare 4 år efter, men måske der også er andre der er interesserede.
Det du leder efter er tantramassage. Det kan man efterhånden få flere steder, men det bedste (og største) er Tantra Templet. www.tantra-temple.com
De holder til både i Århus, Odense og København