/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
film til badeværelsesvindue
Fra : Melander
Vist : 4692 gange
200 point
Dato : 07-02-05 21:39

hejsa..

Jeg leder efter en slags film man kan sætte på sit badeværelsesvindue, så man ikke kan kigge ind....det ligner det ruflet glas man også bruger til den slags....

nogen der aner hvor hulen jeg får fat i det, evt et link ...'

mvh. Melander

hurtigt svar ønskes..

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 07-02-05 21:44

Det kan købes ved farvehandlere. Husk når det skal sættes på at bruge lidt sulfo så du undgår luftbobler.
Mvh Nanahund.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 07-02-05 21:45

http://www.igepagroup.dk/documents/PDF/Uigennemsigtig_afs%205.pdf

tror det er sådan noget du efterlyser

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-02-05 21:50

Hvad med et rullegardin med stor lysgennemgang - det har jeg foruden det "ruflede" glas.
Det kan fås i alle mål her:
Hassellunden 3 - DK - 2765 Smørum. E-mail: stila@stila.dk.
www.stila.dk/

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 07-02-05 22:09

Hej Melander
Du kan købe filmen i Silvan og Bauhaus. Den er ret nem at sætte op hvis du først gør vinduet vådt med varmt vand med opvaskesæbe. Derefter sætter du filmen på og retter den til, vandet giver dig nemlig muligheden for at kører rundt med filmen. Når den sidder som du vil have den skraber du filmen med en vindues skraber så vandet presses ud. Med denne metode undgår du luftbobler under filmen.

God arbejdslyst
Mvh Jspi

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 07-02-05 22:11

dova>> hvem er det ved???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-02-05 22:29

Sorry
E. Michaelis & Co A/S
Sofienlystvej 6
8340 Malling

tlf 87818781

http://www.igepagroup.dk

mvh dova

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-02-05 16:13

dit lokale byggemarked

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 08-02-05 20:10

Tak for svaret dova.