/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
oversæt til engelsk
Fra : janni_s
Vist : 674 gange
220 point
Dato : 07-02-05 17:19

jeg har sat alle mine point til denne opgave. håber der er en der vil oversætte dette til engelsk. !
på forhånd tak

Vold i parkerne
han havde altid frygtet denne situation. han havde ofte haft mareridt, hvor han havde set sig selv som formand for en eller anden forening. og nu var det sket.
han var blevet ophidset på mødet og havde sagt sin mening. resultatet var selvfølgelig blevet, som man kunne have forventet. Da valget af den nye bestyrelse begyndte, var der straks én, der havde foreslået ham, og så var han blevet valgt.
han tog sig sammen og begyndte: "vores forening, har ikke haft det let. medlemstallet er faldet, og vi er derfor nået til det punkt, hvor noget må gøres. men jeg tror, vi kan være enige om én ting: denne forening er dannet for at forhindre vold mod ænderne i vore parker, og denne vold er ikke blevet standset endnu. Vi har gjort fremskidt, men ænderne behøver os stadig".

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 07-02-05 19:30

Måske skulle du komme med et forslag selv først...
Det kunne være man lærte noget ved at prøve selv

Kommentar
Fra : Loneso

Dato : 07-02-05 19:49

Violence in the parks

Hed had always feard this situation. He often had nightmares, were he saw himself as a chairman of somekind of organasation. And now it had happened.He had got so excited at the meeting and had said his appion. Of course the result had turned out as expected. When the election of the new union started. Someone pointed at him right away and then his was chosen. He pulled himself together and started “Our union, haven’t got it easy at all, there has bin defection on members and that’s why we are reached the point were something have to be done. But I belive we can agree about one thing. This union is formed to prevent violence against the ducks in our parks, and this violence haven’t stopped yet. We have made progress, but the ducks will still need us.

Her er et forslag, jeg lover ikke det er gramatisk korrekt.... men jeg har forsøgt ;)

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 220 point
Dato : 07-02-05 19:56

Violence in the Parks
He had always feared this situation. Frequently he had Nightmares, seing himself as the Leader of some Society.
And now it had happened.
He had got upset at the meeting and had spoken out his opinion. Of course the result had turned out the way anybody could have expected.
As the selection for the new management started, immediately somebody moved him, and then he got elected.
He pulled himself together and started: "It has not been easy for our Society. Number of Members has declined, and that is why we have reached the point, that something has to be done.
But I think we can agree on one thing: This Society is formed to prevent Violence against the Ducks in the Parks, and this Violence still has not come to an end. We have progressed, but the ducks still needs us".

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 07-02-05 20:34

Jeg prøvede lige fordi det er en sjov tekst!! Hvad er det egentlig til?

He’d always dreaded the situation he was in. In nightmares he saw himself as president of some committee. Now he’d become one in reality.
He’d gotten very excited at the meeting, he’d voiced his opinion loud and clear. And come election time, someone had been quick to suggest
him as president, and he had been elected.
He pulled himself together and began with the words: “This committee has had its fair share of problems. Our membership numbers have dropped, and we’ve reached a point where something just has to be done. One thing is certain: this committee was established to stop the violence against the ducks in our parks, this goal has not been met yet. We’ve come a long way, but the ducks still need us”.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-02-05 20:49

-------stemmer for vixen... Det lyder helt dramatisk!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-02-05 21:02

Måske dramatisk, men ikke korrekt

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 07-02-05 21:14

Det kan kun være en der vil se hvad andre vil gøre for points..

Godt gået alle mand.
Der er vist ingen a disse tekster der er helt rigtige. godt jeg ikke skal vælge.... Og jeg gider ikke prøve..

Memuel

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-02-05 21:26

Nej Memuel det har du vist ret i, jeg opdagede lige et s for meget i det andetsidste ord der skal være need i stedet for needs

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-02-05 00:37

memuel
Tror du godt nok det bare er for at se hvad vi vil gøre for point

Godkendelse af svar
Fra : janni_s

Dato : 08-02-05 18:08

Tak for svaret dova.