/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Lokaler til japansk kampkunst i Aalborg?~
Fra : Trotskij
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 07-02-05 13:36

Hej
Er der nogen her der har kendskab til lokaler i Aalborg/ Nørresundby området, der kan lejes ud til en 12 år gammel kampsportsklub?
Det er meget svært at skaffe lokaler, selvom det såmænd bare drejer sig om ca. 100 m2 med min. 3 meter til loftet. Klubben skal kunne have sine træningsmåtter enten fast på gulvet eller blot til at stå op ad væggen, så de er til at lægge ud inden træningen starter.
Desuden kunne et hjørne eller seperat rum til omklædning være rart, og et toilet naturligvis.
Klubben er også interesseret i evt. at finde et mindre beboelseshus (køb) i området til et af medlemmerne, med tilhørende værksted, lager el. lign. der kunne ombygges til træningslokaler.
Håber nogen evt. kender nogen der kender nogen der kender.....som det oftest foregår her i Nordjylland

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 110 point
Dato : 07-02-05 13:53

> Trotskij
Skalborg calling !
Lige overfor McDonald ligger en perfekt bygning. Aalborg Kickboxing holder til på 1. sal, men underetagen står tom, og har gjort det i flere år.
Jeg kan eventuelt også være behjælpelig med telefonnummer på ejeren ?
/PG

Kommentar
Fra : Trotskij

Dato : 07-02-05 22:44

Kære PG / Guild
Jeg vil fluks give oplysningen videre til de relevante personer (jeg er mest sendebud og har som en god datter til et af medlemmerne lovet at holde øjne og ører åbne og se hvad jeg kan finde, da de nok ikke kan få lov at blive i deres nuværende lokaler ).

Så jeg giver ideen videre, og vender tilbage og siger om de synes ideen lyder ligeså god som jeg umiddelbart synes.

Ved du noget om hvor dyrt et lejemål der er tale om ?

Foreløbigt 1000 tak for det rigtigt gode bud på egnede lokaler

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 08-02-05 10:37

Hej igen,
Tage en smut forbi, I kan bare ved at kigge ind af vinduerne bedømme størrelse, højde osv.
Jeg har ingen anelse om beløbsstørrelse .. men mon ikke det kan "handles". Det har stået tomt siden "Skab Selv" flyttede, og det er da længe siden (2-3 år)
/PG

Kommentar
Fra : Trotskij

Dato : 09-02-05 18:32

Hej igen
og undskyld at jeg først svarer tilbage nu - jeg har ikke været ved pc'en.
Jeg har talt med et af bestyrelsesmedlemmerne, og de vil meget gerne have tlf.nummeret på ejeren!
Kunne du være behjælpelig med det??

Mvh. PN

Godkendelse af svar
Fra : Trotskij

Dato : 10-02-05 20:15

Tak for svaret Guild.
Jeg må hellere give dig pointene for det gode råd uanset om det bliver til noget eller ej
De vil stadig meget gerne have et tlf.nummer på ejeren hvis du evt. kan skaffe det.
1000 tak for hjælpen uanset

Mvh Pia