/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vinetiket
Fra : Mille35
Vist : 3841 gange
50 point
Dato : 07-02-05 08:06

Skal have konfirmation her om lidt,er her nogen der ved få vinetiketter der lige passer og som man "Selv" kan disegne

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-02-05 08:32

http://www.vinforum.dk/
de har en del ting til vin, jeg ved ikke om de har lige det du søger, du kunne jo spørge dem
eller prøve at gå i en vin gruppe

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-02-05 08:42

her er flere link de ligger på min hjemmeside
www.erikogco.dk under mad og drikke
http://www.erikogco.dk/MADOG%20DRIKKE.htm

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-02-05 09:14

her er en liste med mail adresser, de kan hel sikkert hjælpe dig
http://www.vinavl.dk/lokalgrupper.htm

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 07-02-05 09:49

I din lokale boghandel kan du købe A-4 ark med udstansede etiketter. Der findes mange forskellige størrelser.
Lav dit design i "Publisher", og giv dine fotos en "tur" i "Photoshop". Det er en billig løsning.
Nogle vinfirmaer tilbyder egne etiketter .. men ved større partier, og du kommer også til at betale prisen !

Go' arbejdslyst
/PG

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 07-02-05 10:25

Mener du, at du selv vil designe dem, - så du kan levere færdige grafiske filer til tryk/digital-print?
Så kan jeg levere selvklæbende etiketter til flaskerne med dit motiv. De enkelte etiketter måler 74,25x105 mm, og leveres med 8 stk. på et ark.
Jeg kan også levere bag-etiketter (til beskrivelse af vinen), - hvis dette er ønsket.
Fortæl lige lidt mere om, - hvad du selv ønsker at lave og i hvilket program du agter at fremstille din vinetiket til festen.
Ammitz

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 07-02-05 11:46

Hvad er prisen for det så ? Kan jeg så bare maile nogen billeder og tekst ? og så stiller du det op

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 50 point
Dato : 07-02-05 14:56

Prisen afhænger af det omfang opgaven ender med at få.
Jeg fik det intryk, af dit startspørgsmål, at du selv ønskede at designe dine etiketter.
Men OK, hvis du helst vil slippe for dette, og blot levere billeder og den tekst du vil have stående, - kan jeg sagtens klare opgaven fra dette udgangspunkt. Du vil altid kunne få en fast pris på opgaven før jeg går igang, - men jeg er nødt til så at have kontakt med dig, via mail.
Når jeg har fået lov at se kvaliteten af billeder og den tekst der skal på, - samt fået at vide hvor mange flasker der skal have etiketter - får du tilsendt en prøve på noget jeg tidligere har lavet, samt den endelige pris.
Ammitz
birgit@kj-offset.dk

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 28-06-05 13:53

Tak for svaret Ammitz.