/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
stokerfyr
Fra : mingg
Vist : 466 gange
250 point
Dato : 06-02-05 21:55

jeg skal have nyt stokerfyr og kedel .men jeg har nogle kriterier som skal opfyldes

1. pris max 55000 kr
2.skal kunne fyrre med alt korn,flis,olivensten,træpillesmuld
3. høj udnyttelse af brandverdien
4. må også gerne kunne bruges som fastbrændelsefyr
5. rimlig stor tank min 500l
har i nogle gode forslag

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 06-02-05 23:49

http://www.stoker-service.dk/?page=MainSide&method=VisSide&DocumentID=81&Combi%20Kedel.html
Prøv evt. at se på ovenstående side. - Det findes også andre sider ved at bruge søgning, og tal med din lokale VVS-mand, for dine tal ser da rimelige ud, - du har jo nok pladsen til det.

Kommentar
Fra : joeson

Dato : 07-02-05 01:07

Prøv at se på ovenstående, ellers vil jeg absolut råde dig til at at kontakte en installatør der især opsætter stokerkedler.
Ønsker dig held og lykke med prjektet.

www.vvs-eksperten.dk

Mvh joeson

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 07-02-05 07:02

Jeg ved godt at "nogle kan lide moderen og andre kan lide datteren", men på nedenstående link for du både kvalitet, et godt udbud og ikke mindst en model der opfylder dine krav/ønsker hvad både angår pris og funktion: http://www.twinheat.dk

Jeg kan "varmt" anbefale at du "studerer" disse muligheder nøje inden du beslutter dig for hvad du anskaffer dig.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 07-02-05 23:54

jeg har kikket på en baxi 2,5 med iltstyring og omrører
pris 44000kr + opsætning