/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Intromusik til Støt Asien på TV2 samt på~
Fra : onkelmor
Vist : 413 gange
200 point
Dato : 06-02-05 20:53

Hej

Jeg prøver lige at stille dette spørgsmål igen. Jeg søger musikken fra intromelodien til TV2's lange lørdagsshow Støt Asien. Melodien er også brugt på TV3 i små breakers.

Er der en der kender sangen?

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 07-02-05 16:18

cd'en hedder " Hvor små vi er " og den kan findes på www.cdon.com eller måske i din cd forretning

Kommentar
Fra : onkelmor

Dato : 07-02-05 16:22

Prøv at læs mit spørgsmål!? Det er ikke den sang jeg søger, det er musikken de brugte som intro melodi og den musik bruger TV3 nu når de skal præsentere et nyt program..

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 07-02-05 19:17

Hvad satan! Er det ikke den de bruger til intromelodien? Det skader mit ry det her

Kommentar
Fra : onkelmor

Dato : 07-02-05 21:11

Nej det mener jeg bestemt ikke... Det lyder som sådan nogle sonar lyde