/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Taliskoko?
Fra : paulaarenas
Vist : 608 gange
220 point
Dato : 06-02-05 18:47

Kan jeg får navnet og adressen til damen som kan tale med dyrene. Jeg har 20 år gammel kat som ikke har det alt for godt og jeg vil gerne forstår lidt bedre hvordan jeg bedst kan hjelppe den.

Med vnlig hilsen
paulaarenas

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-02-05 18:50

Jeg tror nu på, at hvis din gamle kat ikke har det for godt, er det en dyrlæge der bedst kan fortælle dig hvordan du kan hjælpe den

mvh dova

Kommentar
Fra : paulaarenas

Dato : 06-02-05 18:58

Kære Nova

katten er blevet undersøgt alle kanter og ender og fået den medicinsk behandling som den nu engang skal have, men jeg vil stadig vide hvad den selv har at sige om sin egen situation det kan lægen ikke fortæller mig.

Hilsen
paulaarenas

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 06-02-05 19:55

Det lyder som om du tænker på en helt bestemt, og det er jo
ikke nemt at vide hvem er. Men jeg har fundet dette
http://www.alternativ.dk/index.php?p=art&id=64
måske det kunne være hende.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : paulaarenas

Dato : 06-02-05 20:35

Kære Mone

Din meddelelse er taget imod med kyshånd ! det var lige det jeg søgte efter, nemlig en der kan kommunikere min kære
kat den har jo også noget og siger om sin situation. 100000000000000 tak

Kærligst
paulaarenas

Accepteret svar
Fra : Flemming17

Modtaget 220 point
Dato : 07-02-05 14:15

Det var et spændende spørgsmål, som fik mig til at lede efter eksperter på området på internettet.
Jeg fandt: http://www.clairvoyance.dk
En clairvoyant dame som hat opnået spændende resultater - f.eks en analyse af næsehornet Brutalis, hvor hun ramte plet.
Hun analyserer også katte ifølge hendes hjemmeside.
God fornøjelsen - og held og lykke med foretagendet

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 07-02-05 14:15

Det var et spændende spørgsmål, som fik mig til at lede efter eksperter på området på internettet.
Jeg fandt: http://www.clairvoyance.dk
En clairvoyant dame som hat opnået spændende resultater - f.eks en analyse af næsehornet Brutalis, hvor hun ramte plet.
Hun analyserer også katte ifølge hendes hjemmeside.
God fornøjelsen - og held og lykke med foretagendet

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 07-02-05 14:15

Det var et spændende spørgsmål, som fik mig til at lede efter eksperter på området på internettet.
Jeg fandt: http://www.clairvoyance.dk
En clairvoyant dame som hat opnået spændende resultater - f.eks en analyse af næsehornet Brutalis, hvor hun ramte plet.
Hun analyserer også katte ifølge hendes hjemmeside.
God fornøjelsen - og held og lykke med foretagendet

Kommentar
Fra : paulaarenas

Dato : 07-02-05 17:17

Kære Flemming17
Tak for dit svar jeg er meget glad for din hjælp, og vil naturlivis bruger linket.
Kan godt husker Brutalis.

Mange kærlige hilsner

paulaarenas

Godkendelse af svar
Fra : paulaarenas

Dato : 27-02-05 19:19

Tak for svaret Flemming17.