/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T68i - Communication Suit
Fra : Horst
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 06-02-05 12:43

Jeg har fået en ny Sony Ericsson T68i. Har indstalleret Cummunication Suit og tilsluttet mobiltelefonen til PC´en med det rigtige kabel.
Suiten kan dog ikke finde telefonen.
Hvad er der mon galt ?

Mvh.
Horst

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-02-05 13:37

prøv helloo.dk århus eller www.dkunlock.dk

helloo kommer som regl her ind i løbet af i dag eller morgen hvis ikke stil et nyt spørgsmål "Helloo århus er du der" som henviser til dette spørgsmål

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 100 point
Dato : 07-02-05 19:52

Det er fodi at du skal have en driver til dit kabel

Du kan finde driveren her: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_2&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10029

Så skulle det virke!

Håber jeg kunne hjælpe!

Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 08-02-05 14:09

Tak for svaret JacobS.. Det vidste jeg godt. Det var det første jeg installerede. Men jeg er ikke kommet længere.