/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Axe Reklame
Fra : jakobj
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 28-08-02 20:29

Det er ang den nye axe reklame, hvor man se hvor lang tid den nye axe den holder.
Jeg er vild med tema musiken og håber nogen kan hjælpe mig med ang, hvem det er som har lavet det...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-02 14:26

jakobj wrote in dk.kultur.musik:

> Det er ang den nye axe reklame, hvor man se hvor lang tid den nye axe
> den holder.
> Jeg er vild med tema musiken og håber nogen kan hjælpe mig med ang, hvem
> det er som har lavet det...

Jeg tror ikke der er nogle der ved det.
Især fordi du er den tredje der spørger om det inden for en uge:

<news:ajmbqs$13od$1@news.cybercity.dk>
<news:1175035.RpHO15h5tN@lagengymnastik.dk>

:)

--
Med Venlig Hilsen
H e n r i k B ø g h
"Må det bedste i jeres fortid, blive det værste i jeres fremtid."
-- Tom Amandes (Long Kiss Goodnight)

Accepteret svar
Fra : mcloud

Modtaget 100 point
Dato : 30-08-02 10:14

hej jakobj
Tema musikken fra den nye AXE reklame, er en melodi der hedder LOVE IS IN THE AIR ,dette er original pladen med Paul Young der hedder Milk and sucker.
Jinglen fra reklamen er et Argentinsk band der hedder MANUK.
OPlysninger har jeg fra TV3 der har kontaktet London for at få oplysningerne
Håber du er tilfreds med svaret
mvh mcloud

Kommentar
Fra : jakobj

Dato : 30-08-02 18:51

Desværre er det ikke det rigtige band alligevel, eller jo det er det til den udlandske reklame, der bruges den, men ikke i den danske reklame, så jeg søger stadig det rigtige band