/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
LINKSYS ROUTER WRT54GS
Fra : dhmoelsted
Vist : 490 gange
350 point
Dato : 06-02-05 09:41

Jeg har nu langt om længe fået denne router opsat, som en parantes den er total umulig at opsætte med mindre du har en rigtig god forstand på pc.
Den er imidlertidig ikke sikkerhedskrypteret, jeg ved ikke hvorledes om det er den pc den er connectet med der skal indstilles til kryptering , der dukkede et skilt op på den nye med en box hvori der skulle skrives en netværksnøgle (web ? ) jeg gik så tilbage i opsætningen og fik et sådant nummer (tror jeg nok ) da jeg så ville have det sat ind i den nye kom boxen med skrivelinien ikke tilbage. men den de kører rimligt godt men jeg kan ikke logge på MSN messinger 6.2 som jeg altid har brugt ligeledes kan den nye ikke hente denne via nettet, det var en stor mundfuld men jeg håber der er dele af det der kan klares
mvh dh moelsted

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 10:00

skynd dig lige ind i det andet spørgsmål du har om det samme - mage til dette - så sparer du de 100 point

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 06-02-05 10:16

jeg kan godt se jeg har udbudt det 2 gange fanger bordet ikke

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 06-02-05 10:17

jeg kan godt se jeg har udbudt det 2 gange fanger bordet ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 10:28

nej - sålænge ingen har svaret kan du slette det - det står forneden hvis du kigger efter

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 06-02-05 10:38

hvoe er du go kunne jeg forstå at sætte en smileys ind fik du en .... ku du måske klare dele af spørgsmålet ?
mvh
dh moelsted

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 10:41

haha - og nej jeg kan ikke hjælpe med dit spørgsmål -beklager - filans til besvær du dog også har

men vil d bruge smileys så kig herunder :
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 07-02-05 22:01

LINkSYS IGEN IGEN......
nu er alt i og for sig ok med denne router BLOT vil den ikke lade 2 skriver TO sider passere nemlig MSN hjemmeside og MSN messinger, jeg kan f... ikke få det klaret, det skal anføres at firewallen i routeren har jeg slået fra hvad er der dog galt...
mvh
dh moelsted

Kommentar
Fra : silverfoxdk

Dato : 07-02-05 23:22

hi
Gå ind i http://www.alltheweb.com og skriv som fgl: problems with LINKSYS ROUTER WRT54GS , du får ca 5000 sider frem at vælge imellem, håber at det kan hjælpe dig.
silverfoxdk

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-02-05 20:22

Jeg kan ikke lige huske hvilken porte at MSN benytter sig af, men det kunne sagtens tænkes, at der ikke er åben for disse porte i din router.
Prøv at søge på MSN og se om du kan finde noget om dette.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-05 21:09

mulighed for at en popup stopper måske blokerer ???????? Så prøv lige med ctrl - eller shift når du klikker ind på siden

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 08-02-05 21:39

jeg har dd. været i kontakt med linksys support, her siger man til de blokerede sider at der i routeren skal skrives : serviceport range 4661 4662 protocol TCP ip adresss bruges til højt ID serviceport range 4665- 4665 protocol UDP IP adresse bruges til æsel -chat (det står der ) tryk apply det er bare det jeg kan ikke komme ind og sætte disse forviringen er total
dh.moelsted

Kommentar
Fra : geu

Dato : 09-02-05 20:32

Det jeg ikke forstår er at den også lukker ned for hjemmesiden. Hvis det er en port der er lukket for Messenger, hvordan er det så den også lukker for msn.dk og alt andet der har noget med MSN og gøre????

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 14-02-05 03:52

Men hensyn til wep kryptering er den meget usikker. Så er WPA bedre.
Det bruges når computeren skal valideres på netværket.

Kan du ikke kommer ind på din router ?

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 15-02-05 13:16

ADVARSEL:
Jeg har været allerhelvedes kvaler igennem med denne router linksys WRT54GS; nu endelig efter 14 hårde dage med spek. over hvorfor dælen ville den ikke lukke udvalgte web sider igennem: her er svaret:::::::
DENNE ROUTER KØBTE JEG HOS INTER CON DATA den havde ligget så længe på lager at routeren i mellemtiden havde fået et opdate styresystem der hedder 3.37.2-e den er så blevet opgraderet i min router via linksys i amsterdam plop sagde det alt er nu ok så er der nogen derude der køber en som min så husk at få den med den opdate version
Dh moelsted

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-05 16:10

hvor dejligt - så er der fred igen det er sq da ualmindelig dårligt at de ikke sørger for at have tingene i orden - uff !
Men godt du kører igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-05 16:11

ps.. læg din løsning/advarsel som tip - det ville sikkert gavne nogen der render ind i samme problem