/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
bærbar: pegeplade, deaktivere
Fra : HansJensen41
Vist : 392 gange
50 point
Dato : 06-02-05 08:01

Er der en der kan huske, hvordan man deaktiverer stavepladen på den bærbare? Jeg bruger altid mus.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 06-02-05 09:29

hvis du skrev hvilken det drejede sig om ville det jo være nemmere at finde ud af - men prøv selv at lede her: http://www.google.dk/search?hl=da&q=deaktivere+touchpad&meta=

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 09:30

og godmorgen til dig

Godkendelse af svar
Fra : HansJensen41

Dato : 06-02-05 11:44

En højtelsket Vega 506, der larmer som en pubertetsdreng i løbetid.
Jeg skriver med 10 fingre, og det går så hurtigt at jeg ofte hamrer en tommelfinger ned i musepladen, hvorefter markøren skriver løs et eller andet helt forkert sted.
du får point for dit link - ubeset. Der skal nok stå noget brugbarz.
Også i den grad god morgen til dig. Jeg er lige blevet færdig med at sortere / mappe / kassere præcis 1½ kg. papir fra skrivebordet. Smider alt i en bakke og vender ujævnligt bunden i vejret på den og sorterer så nedefra. Oh happy Day.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 11:49

ååååååååååååhh nej HansJensen41 - nu har jeg ikke kun " hvem har du kysset i din gadedør" kørende i knolden hele tiden - nu synger(se skråler) jeg filene også oh happy day
(katten skred - godt man så ellers lige er alene hjemme endnu - haha)

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 06-02-05 11:56

ham der det lange orang'aderør, ham ka' jeg ikke li'
Mor kom vist selv engang til skade før
en aften i en gadedør
så ku' hun gå på sine fla'e fø'er
helt hjem til Springforbi.
Smæk fuld af sladder og ballade spø'r hele Springforbi:
"HVEEEEEM........ (her må fnises.)
Jeg lukker - det er liiiige udenfor emnet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 12:02

faktisk ikke - du kunne jo gå over i spørgsmålet og svare
hav en god dag