/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne Jakobsen du tar fejl eller hva.....~
Fra : and_uden_tand
Vist : 457 gange
50 point
Dato : 05-02-05 22:47

Jeg faldt lige over det her tips som jeg mener er et forkert tips.

Det er en snot-side. I samme øjeblik du kalder den, bliver du overvældet at pop-up reklamer og hvad værre er: din PC bliver fyldt med Spyware. Jeg undgik Spywaren fordi jeg er godt beskyttet. Det tager lang tid at forlade siden igen, fordi du skal lukke mindst 10 Pop-up-reklamer først. Så lad være med at tro på GRATIS-sider. De er aldrig gratis!
Det eneste i denne verden der er gratis er jord under neglene og nullermænd under sofaen. ALT andet har sin pris.

Jeg vil påstå at sult også er gratis!!!!!

Hvem har ret Arne eller Anden ??

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 60 point
Dato : 05-02-05 22:49

Det har du! - og?!?

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 05-02-05 22:52

så ingenting, jeg keder mig bare

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-05 22:53

Mand_uden_forstand eller hva' fan' du kalder dig, hvad skal dette så gøre godt for?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 22:55

Anden

DU har ret. Det jeg skrev var for at gøre en lang historie kort og morsom. Det er da klart at jeg ikke i et sådant tip kan være 100% korrekt. Det var heller ikke meningen. Det var jo ikke den sidste sætning der var budskabet, men de første bemærkninger. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 05-02-05 22:56

At få tiden til at gå

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 22:57

Vel er sult da gratis, men har også SIN pris. I yderste tilfælde døden. Og det er jo en høj pris.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-05 22:57

Fortæl nu hvad det handler om. I kan da ikke regne med at man gider læse tips med det niveau der er i dem.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 05-02-05 22:59

Hej Arne !

Det ved jeg da godt, det er kun et udslag af kedsomhed der fik mig til at skrive lidt, og det kunne jo være der var andre der kunne komme i tanke om andre ting der var gratis.

Anden

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-02-05 23:17

And uden tand???,er det en dansk rase af ænder??

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-02-05 23:19

Citat
Det ved jeg da godt, det er kun et udslag af kedsomhed der fik mig til at skrive lidt, og det kunne jo være der var andre der kunne komme i tanke om andre ting der var gratis.

Lommeuld og ørevoks

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-05 23:21

Lidt lige som borgerlige valgløfter, Rudolf

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 05-02-05 23:25

BjarneD

Du ved jo de borgelige holder hvad de lover, det har de gjort i 4 år, så hvorfor ikke tro på dem i fire nye år.

Rfou
Ja ørevoks, den må jeg skrive mig bag øret

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-02-05 23:28

Frisk luft og kjærlighed...det er da også gratis

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 05-02-05 23:33

Bistandshjælp

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-05 23:33

(m)anden_uden_for(s)tand>> lige som med hjemmehjælpen der skulle blive bedre og den der sikkerhed for efterløn som væltede Nyrup, osv., goddaw do!

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 05-02-05 23:38

BjarneD(um)

Hva med afgiftpolitiken op gennem 90erne
NEJ tak ik mere magt til ubrugelige pampere.

Vi er efterhånden oppe på mange gratis ting
sult
ørevoks
kærlighed
frisk luft
bistandshjælp

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-05 23:42

(m)anden_uden_for(s)tand>>Hvad med at afgifter bruges til andet end at hælde i ubrugelig administration for, at man kan lave ordninger så nogen kan købe private ordninger som ingen alligevel vil have og hvad med en minimalstat hvor bistandshjælp end ikkekan kaldes gratis fordi det ikke findes og hvor både frisk luft, kærlighed og kildevand bliver privatiseret så vi alle skal betale i dyre dumme.
Mvh.
Bjarne D(reven)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-02-05 23:51

For lige at klare tingene af: Det tip Anden henviser til er dette:

http://www.kandu.dk/dk/tip/10497

Så ved I lidt mere om hvad samtalen drejer sig om. Ud over Anden's kedelige lørdag aften.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 05-02-05 23:52

Fint med mig med den privatisering.
Jeg tror desuden du må vænne dig til nye tider i dansk politik, trenden går mod de gamle pampere, som hele valgkampen fokusere på de andre istedetfor at fremhæve egne egenskaber. Nej BjarneD(urkdreven) sats på et valgnederlag og få kørt den yndige Louise i stilling istedetfor den lidt for trættende i længden Mugge, så kan det være at chancerne er bedre om 4 år.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 05-02-05 23:54

Arne !

Den er nu ikke så kedelig, som den har været

Anden

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-05 23:59

Jeg lider aldrig nederlig fordi jeg er mere liberal end de liberale for jeg hører ikke til nogen steder. Politikere og bilhandlere skulle sendes på en øde ø, og fint med privatisering som så ender med at det hele bliver udflaget og nogle få kan sidde og hente skattefrie indkomster fordi nogen har valgt et Folketing som holder hånden over dem der lever af at udnytte andre, men bare vent - Ballonen revner - når konjukturerne vender.

What goes up must come down!

Arne. Da ikke Jacobs tip igen

Godkendelse af svar
Fra : and_uden_tand

Dato : 06-02-05 00:16

Tak for svaret creamygirl.Nu vil jeg natte.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-02-05 00:24

Mango

Hvem pokker har lært dig at frisk luft er gratis? Frisk luft betyder bl.a. lukkede svinefarme. Og så bli'r der arbejdsløse familier. osv. Store virksomheder skal lukke. osv. Skal jeg blive ved?

Anden

Du opsummerer med 5 ting. Men det er KUN 2 af dem der er gratis, nemlig: ørevoks og kjærlighed, og det sidste er heller ikke altid gratis. De andre ting har deres omkostninger, og er således IKKE gratis.