/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
valgkort mangler
Fra : miritdk
Vist : 1332 gange
50 point
Dato : 05-02-05 19:50

jeg har af en eller anden grund ikke fået valgkort - hvad filan stiller jeg egentlig så op ???????

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 05-02-05 19:54

Hejsa.

Søgte lige lidt på google og fandt følgende:

Manglende valgkort/fejl i udsendt valgkort:
Hvis valgkortet ikke er modtaget senest torsdag den 3. februar 2005, eller der er fejl i et udsendt valgkort kan henvendelse ske til Folkeregistret på telefon 4359 1753.

herfra: http://www.taastrupnetavis.dk/default.asp?Dok=585

Håber det kan bruges.
Mvh Niels

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 19:59

tjahhhhhh Niels - der er jo bare det at det er den ´5 februar idag

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-02-05 20:00

Hæ, de mener nok ikke du er voksen og myndig til at stemme, derfor det manglende kort.

mvh

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-05 20:02

Og hvad så Mirit, du kan da hent eet på mandag på dit lokale folkeregister, men de har nok fulgt med her og læst dine svar og skønnet, at det vist var bedst, at du ingen fik.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 20:19

skulle ikke undre mig dova

Accepteret svar
Fra : wibbi

Modtaget 60 point
Dato : 05-02-05 20:56

Hvis du ikke er flyttet for nylig eller andre ændringer..., så er det ikke noget problem. Du møder bare op på dit normale valgsted, medbringende legitimation. Hvis du står i valgbogen på stedet, kan du stemme - uanset om du har kortet med eller ej.

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 20:58

Tak for svaret wibbi. ØV vidste det faktisk men var gået i baglås - men tak - så sænker roen sig igen