/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Active X
Fra : enebaer3
Vist : 385 gange
350 point
Dato : 05-02-05 17:51

Hejsa.
Kan nogen fortæle mig hvordan jeg få min side til at virke korekt, bruger Front Page.
Når jeg vli se siden med link knapper i browsweren så kommer: Internet explorer har begrænset denne fil i at vise aktivt indhold.
Det vil sige at når websiden skal vises på www så mangler der alle link / knapper.
Hvordan for jeg det til at virke korekt.

På forhånd tak.

Venlig hilsen enebaer3

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-02-05 18:43

Efter indstallation af SP2, vil din side været blokeret, og du skal give tilladelse til den.
Hvis det ikke er det, så skal du opdate din officepakke.
http://nielsebbesen.106b.dk/Clubben%20internt/Fun/servicepack2.htm

Dette internetsted er afhængig af brugen af aktivt indhold (javascript.). Derfor skal du, hvis du vil se mere på denne side, højreklikke på ovenstående meddelse og vælge "tillad blokeret indhold..." og klikke "ja" ved den efterfølgende dialogboks
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : enebaer3

Dato : 05-02-05 21:54

Hejsa
Tak for hutrigt svar pallebhansen, det forslag har jeg prøvet og det er ok, men jeg vil gærne fjerne denne blokering så min side kan komme op på www og vises korekt, jeg har prøvet mig frem men uden hæld.
Hvis det er muligt at få nøjagtigt vejledning i hvordan jeg giver tilladelse eller fjærner blokeringen.

Venlig hilsen enebaer3

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-02-05 00:27

Der må jo være et script eller flash der lige som aktive X opjekter aktiverer windows firewall hos de brugere der prøver at åbne din side.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : enebaer3

Dato : 14-02-05 21:17

Hejsa igen.
Jeg har løst problemet ved at afinstalere sp2, så nu kører det.

Tak for forslagene. Venlighilsen enebaer3

Go' sted at få hjælp.

Slut.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-02-05 21:56

Godt du fik løst problemet problemet, så kan du jo lukke spørgsmålet.
Der er jo ikke så mange svar at acceptere.
VH Palle Hansen