/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tip og fjernelse af messenger og tidlige~
Fra : zonker
Vist : 560 gange
1 point
Dato : 28-08-02 14:41

Kære Spiril

Jeg undres en smule. Der er tidligere blevet bragt det tip, som du skriver her :

http://www.kandu.dk/dk/tip/2012

i følgende udgave :

http://www.kandu.dk/dk/tip/1935

Mig bekendt var vi en del af os ihvertifald blevet enige om, at det tip om at man søger inden man opretter tip blev brugt. Men af en eller anden årsag har du ikke set dette indlæg ??

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 28-08-02 16:28

Hej Zonker

Helt enig...

Mvh
Croaks

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 28-08-02 16:28

Hej Zonker

Helt enig...

Mvh
Croaks

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 29-08-02 12:25

Hej!

Nu må du lige have mig undskyldt, jeg sidder ikke og kigger alle tips igennem. jeg har nu også andet at lave.
Og forøvrigt, er det så ikke lige at gå i for små sko. Om det står et eller to steder kan vel ikke betyde så meget.

mvh.
Spirillen

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 29-08-02 12:33

Kære Zonker

Jeg undres nu også lidt over, at du tilføjer en kommentar til mit tip under "MS Windows Spørgsmål"
Hvori ligger dit spørgsmål, og er I ikke nogle stykker der går gevaldigt op i, om indlægende, spørgsmålene, tipsene, osv. nu ligger under de rigtige "grupper". For for mig at se, så hører din kommentar da ikke hjemme her.

Spirillen

Kommentar
Fra : leifnel

Dato : 29-08-02 15:34

Så vidt jeg kan se, så er de to indlæg ikke ens. Det ene roder også i registreringsdatabasen

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-08-02 17:34

Kære Leif

Det er jo uden betydning om den roder i registreringsbasen.

Hovedsagen er at de 2 tips er ens og gør det samme.