/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
UNLOCK MIN E700
Fra : Ruden
Vist : 814 gange
20 point
Dato : 04-02-05 16:19

HVORFOR VIRKER DET IKK!!!!
DET ER STÅR INDE PÅ NETTET... HVORFOR VIRKER DET IKK!!!

er der nogen der vil hjælpe mig...

(det ska være GRATIS!!!)

Accepteret svar
Fra : umak

Modtaget 30 point
Dato : 04-02-05 16:29

fordi du er nød til at få den unlocket ved en unlocker til en ca pris på 100 kr eller så skal du havde koden fra dit selskab du kan finde en unlocker tæt på dig på www.dkunlock.dk

Godkendelse af svar
Fra : Ruden

Dato : 04-02-05 16:39

hvorfor ska man give de 100 kr for det?... der er jo steder inde på nettet man kan få det gratis?

Kommentar
Fra : helloo_Aarhus

Dato : 04-02-05 17:03

Den gratis løsning virker ikke på de nye modeller da Samsung jo ikke er dum. Da de fandt ud af at folk lagde de koder ud lavede de det om så de ikke længere virkede... Men går du til en unlocker kan han læse koderne ud af din telefon. Grunden til det ikke er gratis er jo fordi udstyret koster penge. du kan jo selv købe det nødvændige udstyr på www.tele-way.dk eller besøge en unlocker på www.dkunlock.dk
hilsen Dan