/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
gratis mail
Fra : freddiemercury
Vist : 561 gange
200 point
Dato : 04-02-05 15:25

jeg har pt. følgenden e-mail:
MSN hotmail plus ned 2 GB plads på hotmailkontoen
jeg skal betale 149 kr pr år for dette, men er der nogen der kender et gratis
e-mail sted som modsvarer ovenstående sådan nogenlunde
ps: skal kunne køre under incredimail
mvh

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 04-02-05 16:14

Hej.

Et super godt - og gratis - alternativ uden så mange reklamer er: http://mail.yahoo.com Hér har du plads til 250 MB og kan sende op til 10 MB af sted i vedhæftede filer pr. mail. Jeg har kun Hotmail pga. Messenger. Yahoo er klart den bedste lige nu. Google er dog i testfase med en gratis mail på hele 1 GB - den såkaldte "Gmail". Man skal dog kende en af de udsøgte, som er med i testen, og som kan forære en af de 6 test-numre, man får, væk.
Men tag Yahoo.

Mvh.

Ulle

Accepteret svar
Fra : memuel

Modtaget 210 point
Dato : 04-02-05 16:21

Jeg vil som ulleulle anbefale dig yahoo. den fungerer altid.

Men et spørgsmål til ulleulle, hvorfor har du en hotmail? Jeg kører min messenger over min yahoo OG min egen private hjemme mail, hotmail gider jeg ikke, der skal jeg jo huske at logge ind fra tid til anden. ( det skal man også på Yahoo nu, men ikke så tit som hotmail, så vidt jeg husker)

Memuel

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 04-02-05 16:33

Det skal jeg sige dig. Jeg har haft en Hotmail i maaaaaaaange år. Det var den første gratis mail, jeg hørte om, så den er jeg blevet hængende på siden da, men så fik jeg øjnene op for Yahoo, da pladsproblemerne med Hotmail blev for belastende. Jeg ved godt, at man kan køre Messenger uden at have en Hotmail-konto. Men når ens Hotmail-konto er registreret i Messenger, så er det blot et museklik i Messenger for at logge på Hotmail. Ingen brugernavn eller password. Så det er nu nemt nok.
Lige et supplement til Yahoo, som er SUPER godt i forhold til Hotmail: De kører med POP3 hvilket vil sige, at du kan checke din mail på din faste PC ved hjælp af et mailprogram a la Outlook Express. Afhængigt af din internetudbyder kan der dog være problemer med at sende Yahoo-mails via Outlook. Det har jeg i hvert fald med tdcadsl. Men pyt... man kan jo ikke få alt.

Mvh

Ulle

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 04-02-05 16:56

tak for svarene
mht. yahoo - kan man da køre incredimail ?
hvilket er meget smart, hver gang jeg får post farer der en lille tjener op på skærmen og siger
you've got mail sir

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 04-02-05 16:59

Jeg kender ikke incredimail, men den bruger garanteret POP3-info, så det tror jeg vil virke. Gi'r du point?

Mvh.

Ulle

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 04-02-05 18:15

jeg kan sende dig en g-mail hvis det er

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-02-05 19:38

Hold jer langt fra incredit-mail. Den laver med jævne mellemrum kuk i systemet og så vidt jeg husker, er den fuld af spyware.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 04-02-05 19:47

freddiemercury> Hvis du mener at du har fået et svar, er det meningen at du skal acceptere et af svarene, så vi kan få points og du kan lukke din tråd..
Memuel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-05 20:52

hvis du absolut vil bruge incredimail så kan du stille yahoo mail som din default mail og bruge den

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 04-02-05 21:37

luke

hvad er en g-mail

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 04-02-05 21:37

luke

hvad er en g-mail

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-05 21:43

http://gmail.google.com/gmail/help/about.html

her kan du læse om gmail freddiemercury

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 09-02-05 11:05

Tak for svaret memuel.