/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
C&C kan ikke loaded spil
Fra : ejsing6200
Vist : 357 gange
300 point
Dato : 04-02-05 13:38

Jeg har dowloaded en masse maps til C&C Zero Hour.
Jeg kan sagtens "Save" et igangværende spil, men når
jeg så skal "loaded" det og spille videre kommer flg:
Error loading game C:\Documents and Settings\
Dokumenter\Commans and Conquer Generals Zero
Hour Data\Save\00000026.sav
Hvad gør jeg ?

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 12-02-05 14:11

Hej ejsing6200!

Et par spørgsmål inden jeg evt. kan hjælpe dig!

Er det noget spillet har gjort heletiden eller er det noget det lige pludselig er begyndt på?

Er det et orginal spil eller et sikkerheds kopi?

Kører du med en NOCD patch?

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : ejsing6200

Dato : 12-02-05 14:48

Hej Tri

Det er først noget der er begyndt efter jeg har downloaded nye maps til C&C.
De "faste" maps/missioner der følger med spillet er ikke noget problem og det er
iøvrigt ikke alle nye maps jeg har downloaded der er problemer med, men de fleste.
Det er et originalt spil.
Hvad er en NOCD patch ?

hvh,

Ejsing6200

Accepteret svar
Fra : Tri

Modtaget 300 point
Dato : 13-02-05 01:16

Hej Ejsing6200!

En NOCD patch er en erstatning for spillets exe fil, således at man kan køre uden cd.

Man kan jo altid fjerne de maps som giver problemer, men det løse nok ikke dit problem på den måde som du gerne vil have det.

Lige pt. har jeg ikke nogen løsning på dit problem, men jeg vil vende tilbage, når jeg finder et godt svar til dig.

Jeg håber at der er andre som kan hjælpe dig, før jeg finder svarret på dit spørgsmål.

Tri

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 15-02-05 20:07

hej jeg ved godt det lyder dumt men prøv lige at køre en anti virus, slet de downloadede filer og hent dem igen det virker tit på andre spil
hilsen Chrazqx

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 15-02-05 20:08

forresten så kan du jo prøve at ændre destinationen på dine nye "maps" håber det virker
hilsen Chrazqx

Godkendelse af svar
Fra : ejsing6200

Dato : 12-01-06 10:28

Tak for svaret Tri.