/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Spørgeskema om hvem man skal stemme på?
Fra : nullerbullerpige
Vist : 3060 gange
43 point
Dato : 04-02-05 13:24

Hej!

Jeg har hørt at der skulle findes en side hvor man kunne funde ud af hvilket parti man holdt med, ved at besvare nogle spørgsmål. Nogle som kender den side??
Jeg vil selvfølgelig ikke stemme derefter, men synes bare det kunne vere meget sjovt at se hvordan det ville passe med det man stemmer.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-02-05 13:37

www.dr.dk/kandidat her er den nuller....

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 53 point
Dato : 04-02-05 13:38
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-02-05 13:40

Skæg test den der. Så er det med om man holder af svaret, selvom jeg nok havde en anelse om udfaldet. Der var til gengæld overhovedet ingen tvivl da jeg så hvem jeg var mest uenige med. Sjovt sjovt.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-02-05 14:57

Kan man det!!!!???

Jeg prøvede http://www.altinget.dk/kandidater/holdningsprofil.asp Og det viste sig bl.a. at jeg var MINDST enig med Thomas fon Jessen (C). Vi var MINUS 3 % enige??? Altså mere end totalt uenige???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-02-05 08:36

Fik du prøvet den Nuller?

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 16-02-05 09:48

Tak for svaret SonjaAS.