/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
PDF, gem kun EEN pdf-side ?
Fra : winetaster
Vist : 2524 gange
40 point
Dato : 04-02-05 11:48

Jeg har modtaget en pdf-fil med flere sider.
Kan jeg gemme hver enkelt side med sit eget filnavn,
og hvordan gør jeg ?

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 50 point
Dato : 04-02-05 12:00

I Adobe Reader 6.0 er der en "snapshot" funktion, og du kan overføre data til et word-dokument, som du så kan gemme.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : winetaster

Dato : 04-02-05 13:38

Til jakjoe - tak for hjælpen !

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-02-05 13:45

Hvis spørgsmålet er besvaret, kan du trykke "Accepter svar" øverst til højre på svaret.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 04-02-05 16:46

Hej.

Alternativt kan du hente et smart (gratis) program, som laver pdf-filer, på: http://www.software995.com/ Programmet består af 3 filer, du skal downloade. Det fungerer på den måde, at programmet er en slags virtuel printer. Hvis du vil printe bestemte sider i et vilkårligt program og gemme i en pdf-fil, så vælger du bare pdf995 på printerlisten og starter udskriften. Så beder programmet dig om at angive, hvor pdf-filen skal gemmes. Smart og enkelt. Du "generes" kun af en beskeden reklame efter hvert "print".

Mvh.

Ulle

Godkendelse af svar
Fra : winetaster

Dato : 07-02-05 11:05

Kort og præcist. Fint !

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-02-05 22:24

Jeg siger tak.

mvh
jakjoe