/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung E700 og kameraet??
Fra : Kongelunden
Vist : 575 gange
300 point
Dato : 04-02-05 10:44

Hej derude, håber der er en der kan hjälpe til!!

Har nyligt köbt en Samsung E700 til min käre moder, men hun oplever desvärre et lidt irreterende problem !!!

Hun har ofte mobilen liggende i sin lille taske (specielt når hun er på arbejde), og her sker det meget tit at telefonen tager billeder da der findes en kamera-knap på siden af telefonen som gör at man kan tage billeder selv når telefonen er klappet sammen (stand-by mode kan man vel kalde det!). Men som sagt betyder det også, at mobilen kan ende med at tage en masse billeder hvis den ligger löst i en lomme eller taske - pisse irreterendem, da hun så pludselig har en masse ubetydelige billeder liggende i telefonen!

Hvordan slår man dette fra? Har rodet manualen igennem men har ikke kunnet finde noget nyttigt.

Please help !!!

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 04-02-05 11:08

sker det også når tastaturen er låst????

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 04-02-05 11:11

Nu kender jeg ikke så meget til den tlf. men den er vel ikke låst bare fordi du klapper den sammen??

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 04-02-05 11:28

Hmmmm, godt spörgsmål egentligt !!

Men det virker jo umiddelbart ikke "logisk" at man behöver at låse tasteturet på en klaptelefon Ved faktisk ikke engang om det er muligt at läse tasteturet på en E700.

Skal fluks sende forsöget videre og se hvad der sker, måske det hjälper. Har selv en klaptelefon og köbte netop en sådan fordi jeg var trät af tastelåse og "automatiske" opkald når jeg gik med den gamle telefon i lommen (grundet dårlig tastelås).

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 04-02-05 11:35

ja, nu har jeg lige scannet manualen igenem og vad jeg forstår, ska man under menu 8.2 kunne slukke for kameraet og skifte til inaktivt tilstand

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 04-02-05 11:40

som jeg forstår det skal man trykke på >>"tænd/sluk knappen" altså telefonrør på!!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-02-05 17:13

En af mine venner havde samme problem! men han slog den knap fra ( på en eller anden måde) og nu gør den det ikke mere!

Prøv evt. at send en mail til samsung: http://www.samsung.com/dk/support/contactus/index.htm#

Håber jeg kunne hjælpe!

ps. kongelund, jeg har lige fået en creative zen micro, og den er super lækker!!!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 300 point
Dato : 04-02-05 17:15

prøv at se denne tråd: http://www.tweakup.dk/forumnew/read/67824/

Man kan åbenbart ikke! Måske pillede min ven simpelthen bare knappen af!!!

Godkendelse af svar
Fra : Kongelunden

Dato : 04-02-05 18:23

Tak for svaret JacobS....

Gläder mig at höre at du også er blevet glad for din Zen Micro - den er jo dejlig

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 05-02-05 19:56

JakobS> det der med at pille knappen af ja, det er jo en genial ide, den må du straks poste under tip. 96-)

Kongelunden> I øvrigt så mener jeg at, hvis det ikke var muligt at slukke for den funktion, ja så ville samsung ha et kæmpe problem.

MVH
/sgb

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 05-02-05 20:00

ja det kunne jeg jo! Men så ville du jo bare lave et spørgsmål som handlede om mig og mine ubruglige tips, selvom de IKKE er ubruglige!

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 05-02-05 20:12

Nej Jacob, det er ikke det jeg er ude efter, det kunde jeg i øvrigt ikke drømme om at gøre, syndes bare det lød så tåbeligt, det der med at pille knappen af!!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-02-05 00:59

men det er faktisk ikke så tåbeligt!!!!!

og desuden kommer jeg bare med et forslag! han behøver jeg ikke at gøre det, vel?

Og hvis det er træls med den knap så kan man sku da ligeså godt pille den af!!!!!!!