/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvor er "KERLL.EXE"?
Fra : boy150
Vist : 325 gange
60 point
Dato : 04-02-05 08:40

Når jeg starter Win.XP op, dukker der en meddelse op: Windows kan ikke finde KERLL.EXE. Kontroller..... osv.
Hvad betyder det, og hvor finder jeg "KERLL.EXE"?
Min søgefunktion under START > søg fungerer ikke. Har de to ting noget med hinanden at gøre?

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 04-02-05 09:04

KERLL.EXE er resterne af et spyware program - download Microsoft gratis antispyware eller AD-aware de kan begge fjerne henvisninger til denne fil i din reg database.

Lars

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 04-02-05 09:05

Det er ikke en windows xp system fil. Ved heller ikke om det er xp du har.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-05 09:35

du kan finde ad-aware her :
http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Personal-Edition/3000-8022_4-10045910.html?part=dl-ad-aware&subj=dl&tag=top5
microsofts antispyware skulle gerne ligge i updates - så hold din pc opdateret med windows update

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 04-02-05 13:10

Nu er det ikke sikkert boy150 har xp - ej heller ms antispyware