/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Siden Hænger Bare
Fra : Surf
Vist : 451 gange
40 point
Dato : 03-02-05 16:24

når jeg skal ind på ind bestemt side nemlig thesims2.ea.com bbs board begynder siden bare at hænger sådan her http://www.boker.dk/why.jpg

jeg har brugt safe clean til at ryde op i filierne, brugt de spyware programmer til at fjerne spyware med

jeg har flash player shockwave player og java

men siden hænger bare sådan. og bliver ved og bliver ved

jeg har
Win xp SP 2
IE 6

jeg har en mistanke om at det er SP 2 som gør så det

Håber at det er nok

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 03-02-05 16:59

Jeg tror din mistanke til SP2 er korrekt, men jeg har ikke nogen løsningsmodel. Forsøg eventuelt at fjerne SP2 og se så hvad der sker.
/PG

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 03-02-05 23:19

hej der
jeg har forsøgt at komme ind på http://bbs.thesims2.ea.com/community/bbs/ og det var uden problemer og jeg har sp2 så det er ikke der hunden ligger begravet, jeg har sun java hvis det kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-05 23:23

har lige kigget på en nabos pc - der er heller ingen problemer med at komme ind hos sims2 - så tror heller ikke det ligger i sp2.
Prøv at køre en grundig vedligeholdelse - kan jo være din maskine trænger

Kommentar
Fra : 5792002120

Dato : 19-02-05 16:45

hej jeg kan se du har msn hvad hedder du

Jeg hedder ralle_rasmus@hotmail.com

Kommentar
Fra : 5792002120

Dato : 19-02-05 16:45

hej jeg kan se du har msn hvad hedder du

Jeg hedder ralle_rasmus@hotmail.com

Kommentar
Fra : 5792002120

Dato : 19-02-05 16:45

ups kom til at sende to gange

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 29-11-06 00:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål