/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
pladearbejde
Fra : jomo
Vist : 714 gange
250 point
Dato : 03-02-05 08:54

er der ikke en der kan lave noget pladearbejde ,på en reno 5 ,en vange og et par små huller i bunden ,gerne så billig som mulig ,er pensionist gerne omkring herning holsterbro

Accepteret svar
Fra : penelope

Modtaget 250 point
Dato : 03-02-05 19:01

Hej
Du skal finde en billig mekaniker og få ham til at give dig et tilbud på at lave den inklusive at få den synet. Det skal være skriftligt, du kan selv skrive aftalen og lade ham underskrive.
Og du skal ikke betale før den er synet.
Ellers risikerer du at det bliver meget dyrere end du regner med, det gør det ofte. Hvis der så er ofret en del, bliver du nø'dt til at gå videre for ikke at miste det du har betalt, og det ender med at du har kostet meget mere på den end den er værd.
Derfor: Få prisen inden du går i gang. Så kan du beslutte om du vil ofre pengene eller ikke. Man kan få mange synede biler med 2 års kørsel for 12- 15000.-Herfra går jo også lidt for ophugningsprisen.

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 09-02-05 22:56

hej penelope,efter der ikke er andre svar ,er pointen til dig og tak for svaret hilsen jomo

Godkendelse af svar
Fra : jomo

Dato : 09-02-05 22:59

Tak for svaret penelope.