/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Stratetisk Planner
Fra : MaF1a
Vist : 587 gange
120 point
Dato : 03-02-05 00:22

Hey.. jeg har tænkt på meget at uddanne mig inde for reklame branchen,,

den stilling/uddannelse der passer mig bedst er : stratetisk planner.. men jeg ved ikke hvilke vej jeg skal gå..
Jeg ved slet ikke hvor jeg skal søge ind, eller noget, er der nogle der kan give et hint, skal jeg tage den "lange" HA uddannelse,, eller skal jeg på universitet, eller skal jeg måske søge direkte ind i et reklamebuero, som en slags "elev" og tage kurser ved siden af..

nogen der ved noget som helst..

Lige nu går jeg på gymnasiet i 2.g

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-02-05 20:23

Har du en studievejleder? Så spørg der!
Ellers søg ind på et reklamebureo, eller spørg dem, hvor de har fået deres uddannelse og hvilken skolekundskaber der er nødvendige.