/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
ROUTER OPSÆTNING
Fra : dhmoelsted
Vist : 552 gange
200 point
Dato : 02-02-05 23:56

Er der en derude der kunne guide mig igennem opsætningen af en nyindkøbt LINKSYS router typeWRT54GS 2.4 GHZ Wireless, jeg er godt og grundig på den jeg fatter ikke en døjt, jeg er klar over det bliver omfattende men jeg prøver alligevel af denne vej,jeg har været hele registret igennem flere gange men fatter simpelthen ikke hvad og hvordan den opsættes, de har godt nok en support men ham jeg fik fat i talte kun fransk og engelsk en dk. var svær at få hold i, så nu prøver jeg af denne vej vi har en tdc 520 forbindelse
mvh dhmoelsted

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 03-02-05 00:06
Kommentar
Fra : lidl

Dato : 03-02-05 08:39

Undskyld jeg lige bryder ind, men TDC yder kun support på deres egne produkter, så det er ikke dem du kan hente hjælp ved. Jeg kan nu heller ikke - desværre.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-02-05 09:58

ellers kontakt den danske support her

Noblelink
Venlighedsvej 2
2970 Hørsholm
Tlf.: 45 76 07 77
noblelink@noblelink.dk
www.noblelink.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-05 10:26

aha - den kontakt er værd lige at gemme dk

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 03-02-05 14:01

tak for linket denne nobelink giver ikke support til produkter købt hos inter con data, de formidler support til dem de sælger til. ( forhandlere )
mvh hans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-05 15:53

hvis det er her du har købt - så vil/kan de måske hjælpe dig ??????

Intercon Data, RFI
Københavnsvej 31-33
4000 Roskilde
Tlf: 70 25 31 33 Fax: 70 25 31 34

Computerforretning.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 03-02-05 18:34

> dhmoelsted
Hvorfor ikke købe hos TDC .. det er måske en smule dyrere (i første omgang) .. men på sigt måske meget billigere.

Jeg købte selv hos vores lokale antenneforening, og måtte betale ca. 200,- mere end hos "Discountdata" .. men på supportsiden er disse penge givet godt ud. Jeg er ejheller en "årsunge" .. men vælger det mere sikre.

Hvis du har "jokket" i installationen .. har du så ikke en mulighed for "reset" .. og så starte forfra én gang mere ? Hvis ikke, så overvej mit råd og gør brug af fortrydelseskøb eller "skidtet virker ikke efter mine forventninger".

/PG

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-02-05 18:51

Min mening om LinkSys, er at det er et højrøvsprodukt, der ikke en gang kan levere en fornuftig og let forståelig brugsvejledning. Jeg har selv i et par tilfælde været ude hos venner, for hvem LinkSys var "sagen" men bragte masser af bekymringer med sig.

Køb et produkt hvor der er dansk vejledning med, eller kan hentes på nettet. Så gør du dig selv en stor tjeneste!

(LinkSys er et noget besværligt produkt)

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 11:47

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 20-10-05 11:51

Tak for svaret miritdk.
jeg er blevet opfordret til at lukke , jeg beklager at den er smuttet
mvh
hans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-10-05 18:44

hahahahahahaha - takker da - også dk som vist har overtaget en andens lille hobby