/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Viagra og alkohol
Fra : jonassr
Vist : 7381 gange
150 point
Dato : 02-02-05 21:20

hvis man nu tager i byen og får en del at drikke sker der så noget hvis man finder en dame og tager en viagra pille er det farligt på nogen måde ??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-02-05 21:29

Ja, det kan være farligt.
Viagra er i det hele taget ikke ufarlige og bør kun tages hvis der virkelig er behov, og efter lægeundersøgelse og at lægen ordinerer pillerne.

Der er en del der er døde af hjertestop efter at have taget viagra.
Blandt andet i Holland og England.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 160 point
Dato : 02-02-05 22:12

Jeg ved ikke om der sker dig noget ved, at du finder en dame efter, at du har fået en del at drikke og så tager en viagra pille.

Om damen vil slå dig i hovedet er jo ikke til at forudsige.

Hvis du sluger pillen, så vil den ikke have nogen virkning, da du har indtaget alkohol.

Bivirkningerne kan du læse om her.

http://www.pfizer.dk/files/documents/ViaAllIN_r5.pdf

Men spørg din læge, når du nu skal have en recept.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-02-05 23:16

Den var go Ans. "Spørg din læge, når du skal have en recept" *LOL*

Lægen udsteder sikkert en recept til en ung mand der vil ha' sit jern til at stritte som kolonihaveflagstang 24 timer i døgnet, for at imponere hønsene

Men det var sikkert osse det du mente Ik?? *GG*

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-02-05 23:23

Alle ved at der ikke er særlig "smart" at drikke og efterfølgende "køre" bil !
Alle burde vide, at der er lige så "smart" at drikke og derefter "køre" damen" !

"Piller" er godt, når det er en skål rejer der skal spises !

/PG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-02-05 23:52

Hvis jonassr nu tager i byen og får en del at drikke, ja så skal han da ikke være sikker på at han kan finde damen, pillen eller noget andet *lol*

Klumme

Det anbefales kun at tage en pille i døgnet og virkningen "kommer" først efter en halv til hel time.
Hvis Viagra ikke hjælper til at give erektion eller hvis erektionen ikke varer længe nok til at gennemføre et samleje bør lægen informeres.

Ja så kan det jo godt være at hønen finder en anden hane.

Men men seriøst er det noget jonassr bør tale med sin læge om

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-02-05 06:29

->ans
Hvis man kun skal have en pille i døgnet, må det være bedst at tage den 1 time før sengetid,-----så falder man da ikke ud af sengen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-02-05 07:49
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-02-05 07:53

NB: fra Kamagra henvises bla. til http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/viagra.htm som "fortæller" om Viagra og samme produkt der indeholder Sinfadel = det aktive stof i Viagra (og andre). Viagra er kun et produktnavn fra Pfizer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-02-05 07:54

Ups... ikke Sinfadel... hvad det end er men Sildenafil Citrate

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-05 08:57

CLAN.

(Z)Sinfandel. *LOL*

(USA) Zinfandel er identisk med den blå kroatiske drue Crljenak Kasteljanski. Det er en frugtig, noget foranderlig druesort, der er speciel i Californien med sin brombæragtige og til tider metalliske smag. Kan være fantastisk saftig og overdådig. Bruges også til hvidvin og blush-vine
http://www.gastrocorner.dk/leksikon/leksikon.asp?lekopslag=886

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 03-02-05 11:55

Der sker intet ved det hvis du er sund og rask. Jeg kender masser af mennesker der tager det ofte, og er på coke og druk samtidigt.

Men husk at viagra kun virker til at ´Beholde´ erektionen, og ikke til at få rejsning med.
Så hvis du drikker for mange øl så er det ikke sikkert at viagra hjælper.

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 03-02-05 18:25

Tak for svaret ans.