/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Alarm
Fra : arnbitter
Vist : 347 gange
100 point
Dato : 02-02-05 20:26

Hejsa

Jeg skal til at montere en alarm (prøve), men i manualen til alarmen står der: hvis motorcyklen har en negative engine cutoff forbind 1 til jord, og hvis cyklen har en floating-point engine cutoff forbind 2 til jord, det jeg ikke lige ved er om min xj 750 fra 1984 (ikke en seca) har "negative engine cutoff" eller "floating-point engine cutoff" da jeg ikke ved hvad det er.
Håber en venlig mcìst kan/vil forklarer.

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 110 point
Dato : 02-02-05 21:21

Hvis det er samme system som på en Norton, så betyder det blot om din MC har minus til stel via din tændings kontakt (som på de gamle PUCH knallerter hvor du slukkede for motoren ved at trykke ned på den lille blanke knap på styret) eller om den har et "lukket" kredsløb til din tændningslås.

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : arnbitter

Dato : 02-02-05 21:25

Tak for svaret pallenoc.