/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
brænd avi, mpg osv.
Fra : mini_porno
Vist : 791 gange
184 point
Dato : 02-02-05 19:31

nogen der kender et program man hurtig og namt kan hente fra nettet hvor man kan brænde avi filer og sådan noget på en dvd skive?
har prøvet et program.. kan ik lige huske hva det hedder. det var emget godt emn amn kunne kun have det i 30 dage. så hvis i kunne hjælpe mig ville jeg være mega glad..
den der kommer med et godt svar inden alt for længe får masser af gode points

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 02-02-05 19:34

Der er måske noget brugbart her...

http://www.tucows.com/cdrutil95_default.html

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 02-02-05 19:36
Kommentar
Fra : olepost

Dato : 02-02-05 19:49
Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 02-02-05 21:05

der er jo ingn af jeres programmer der virker

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 02-02-05 21:53

Du ved godt at pogrammerne skal installeres inden de virker?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-05 22:52

Du kan da bare bruge Windows mediaplayer opdater til den nyeste
Mvh Sune

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 03-02-05 18:03

ved godt at de ska installeres.. enten brænder de det bare som en data fil ellers brænder de bare 5-6min af filmene.. og det kan jeg jo ik bruge til noget

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 03-02-05 18:07

og angående det med windoes mediaplayer så kan den kun lave data filer og lyd filer. så det kan jeg jo ik bruge til noget

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-02-05 07:06

Mini put
Du vrøvler

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 04-02-05 17:58

hva vrøvler jeg måske med?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-02-05 18:03

Du vrøvler når du siger de kun kan brænde data filer,hvad den skal brænde er noget du bestemmer,hvis du nu installerede et af pogrammerne og kiggede lidt efter inden du satte flueben,så skal du se ,så virker det

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 04-02-05 18:05

jeg kan sgu ik få det til at virke

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-02-05 18:09

Du skal se ,det er nok fordi de er kopisikrede,du skal bruge en kodebryder,ANY DVD www.slysoft.com det er på dansk

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-02-05 18:17

Hvad er det for en film du vil kopiere!dvd eller VHS" og hvad har du af brænderpogram.Fortæl,så kan du sagtens få en brugsanvisning

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-02-05 18:19

Og hvad er det for filer ,du skriver at det er avi,hvor har du dem fra?

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 04-02-05 18:33

det er den der shrek.. ska lave den til en veninde

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-02-05 18:55

Alt efter hvilket brænderpogram du bruger ,er proceduren stort set denne.

Desværre er du nød til at købe ANY DVD hos de samme som CLONE .Den installerer du,den kører i baggrunden,(du kan slette ikonet)Husk at konfigurere den .Og så er det faktisk bare at lave en mappe f.eks på skrivebordet,kald den FILM el andet.Afhængig af størrelsen på HD,skal du huske at slette efter kopiering
Første billede vælger du hvilken kopi du vil lave,jeg bruger selv den øverste,der fravælger du det du ikke mener du vil have.
Næstøverste og nederste fremgår det af teksten
Andet billede der finder du dit DVD drev og vælger mappen VIDEO_TS,nu til/fra vælger du
Tredje billede viser det du har valgt
Fjerde billede finder du mappen på skrive bordet-----kør

Når indlæsningen er færdig lukker du vinduerne ned,dobb klikker på film ikonet og Creator brænder.Prøv de første gange med en RW så går du ikke helt galt i byen

Husk at du skal lave ISO filer

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-02-05 19:00

Der er prøve tid på 21 dage på både clone dvd og på any dvd og du kan brænde iso filerne med clone dvd
Du ved godt at du skal rippe dvdén først,en købe dvd er på mellem 5-9 gb og du skal barbere den "RIPPE"
ved at tage sprogene ,ekstra materiale og andet,det er filmen og undertekster og dansk tale du skal have,der kan kun være 4,3 GB på en alm dvd.Tag det roligt,det er til at finde ud af

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-02-05 23:00

Med hensyn til at brænde på DVD skiver, så skal du nok overveje om det kan betale sig. Hvis filerne ikke er større end de 700 MB, så kan du lige så godt smide dem ud på en standard CD. Din DVD maskine er ligeglad. Hvis den understytter dette format du brænder filerne ud med, så skal de nok spille.
Jeg har selv en del MPG film som jeg har har lagt ud på en skive. Det virker fint i fuld skærmstørrelse.

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 05-02-05 14:37

ved det sverino... men nu er det sådan at den shrek ik kan være på en normal cd skive

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-02-05 22:01

Jamen det er så en anden ludder, sagde drengen da han fik en ny mor!

Man skal selvfølgelig vælge et medie der har pladsen!

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 06-02-05 18:18

nu forhodler det sig også sådan at de film jeg har gerne vil fylde mere end der står.. når jeg prøver at læge dem over på en cd så står der at de fylder mere end de gjorde før ejg vill lægge dem over

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-02-05 18:41

Prøv at lægge mærke til hvad filen fylder, om det er opgivet i kByte, MByte eller GByte, for der er forskel på det, idet der ikke bruges ti-talssystem.
1 kByte = 1024 Byte
1 MByte = 1024 kByte
1 GByte = 1024 MByte
Som du nok kan se er det et noget skævt fordelt. Så der går f.eks. 1024 * 1024 KByte på en GByte = 1.048.576 KByte.
Det er nok her du ser forskelligheden!

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 06-02-05 18:42

er det sikkert
men du glemte terabyte ;)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-02-05 19:03

Og så skal du lige huske at der skal oprettes et index på den DVD, det fylder også lidt, sammen med selve filen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-02-05 19:04

Så store DVD'er tror jeg ikke at du har, så du skal bruge TeraByte, eller har du?

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 06-02-05 20:32

nejnej.. tror ik der findes nogle dvd'er der har så emget