/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
NOKIA 3330 DISPLAY
Fra : dabp
Vist : 482 gange
75 point
Dato : 23-06-01 20:53

Hey...
Har lige været et kvaj og smadre displayet på min nye 3330, så mit spørgsmål går på hvor man kan få et nyt display(helst lidt billigt) og hvis jeg får svaret www.thansen.dk går jeg fuldstændig amok for jeg er total træt af deres elendige service og deres manglende hjernekapacitet....

MVH Daniel

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-06-01 20:55

"dabp" <dabp.news@kandu.dk> wrote in message
news:uz5Z6.1618$lf5.263877@news010.worldonline.dk...
> Hey...
> Har lige været et kvaj og smadre displayet på min nye 3330, så mit
> spørgsmål går på hvor man kan få et nyt display(helst lidt billigt) og
> hvis jeg får svaret www.thansen.dk går jeg fuldstændig amok for jeg er

www.thansen.dk

> total træt af deres elendige service og deres manglende
> hjernekapacitet....
>
> MVH Daniel
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : dabp

Dato : 24-06-01 13:21

Jeg kan ikke bruge dine svar eller forslag til noget som helst... De har jo ingenting med et 3330 Display at gøre....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-06-01 16:06

"Fætter Højben" <lksddjrfslasdkrj@iasasdasd.dk> skrev i en meddelelse
news:9h2s5f$oo1$1@sunsite.dk...
> "dabp" <dabp.news@kandu.dk> wrote in message
> news:uz5Z6.1618$lf5.263877@news010.worldonline.dk...
> > Hey...
> > Har lige været et kvaj og smadre displayet på min nye 3330, så mit
> > spørgsmål går på hvor man kan få et nyt display(helst lidt billigt) og
> > hvis jeg får svaret www.thansen.dk går jeg fuldstændig amok for jeg er
>
> www.thansen.dk

*LOL*

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-06-01 17:11

Simon K.N <mrsmooth@nospam.privat.dk> wrote:

>
> *LOL*

Hehe...

Nej seriøst: Mon ikke teleservice har noget?
Eller EMTS.

--
Christian

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 25-06-01 10:05

hej dabp

Øh kiggede du efter for på det første link stod dette:

Udskiftning af display
3210 / 33XX / 51XX / 61XX / 6210 / 82XX / 8850

Har du været så uheldig at tabe din telefon så displayet er flækket,
så kan vi montere et nyt orginalt display.

Der er ca. 14 dages leveringstid!
Vi laver kun display mod forudbetaling

og det skulle jeg dog mene at det var det du søgte
hjr

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-06-01 09:09

www.celltech.co.uk der koster de en halvtredser og er Originale (!!!) Nokia
displays.....

--
Med Venlig Hilsen
Hans-Jacob
Nokia 8210

Kommentar
Fra : dabp

Dato : 25-06-01 20:47

hjr jeg kan stadig ikke bruge dit svar da jeg sagde billig!!!! og jeg betragter ikke ligefrem 550,- for billigt....(et nyt display fra tyskland koster 350,-....) og 14 dage er uacceptabelt....!

Kommentar
Fra : dabp

Dato : 25-06-01 20:50

Møgelmose, du ved godt at det er et medicin firma du har linket til, ik? DOH!

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 26-06-01 11:26

Skriv til denne adresse....100,- for et originalt 3310 display...levering dag til dag.
fuaraharafiki@hotmail.com

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 26-06-01 11:26

Skriv til denne adresse....100,- for et originalt 3310 display...levering dag til dag.
furaharafiki@hotmail.com

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 26-06-01 11:27

Den første e-mail er IKKE korrekt.
P.S. Jeg har kun ét display...so hurry up

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 26-06-01 11:28

P.S.PS.....displayet på en 3330 er den samme som til 3310

Accepteret svar
Fra : Rastafari

Modtaget 75 point
Dato : 27-06-01 08:09

Skriv til denne adresse....100,- for et originalt 3310/3330 display...levering dag til dag.
furaharafiki@hotmail.com

Kommentar
Fra : dabp

Dato : 27-06-01 19:52

Jeg har allerede købt et fra Tyskland...