/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
blå stop skærm ?
Fra : cbsjanten
Vist : 457 gange
200 point
Dato : 02-02-05 17:25

min com kan lige pludselig gå ned (jeg har deaktiveret genstart for at få fejlmeldningen )
den siger
driver_irql_not_less_or_equal
stop 0x000000D1, COX0x80000028,0x00000002,0x00000000, 0xf7940739

usbohci.sys-adr f7940739 base at f793f000, datesstamp 3d6ddc30

er der nogen der ved hvad der er galt????

Kommentar
Fra : HenningDenSjoveKogle

Dato : 02-02-05 17:35

Løs problemerne med vold.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 02-02-05 17:44

Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow Der skal være mellemrum mellem sfc og /scannow Og du skal have din Windows XP Cd i drevet mens du foretager dig dette.

Det der sker med denne kommando, er hvis du har mistet eller fået ødelagt en systemfil, så bliver den repareret/gendannet.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-02-05 18:26

> HenningDenSjoveKogle
Velkommen her på Kandu (Første log in idag).
Jeg har set dine "fantastiske" kommentarer i flere af dagens tråde.
Her på Kandu vil du kunne finde mange venner og megen hjælp .. men det kræver et ordentligt sprog !
/PG

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 02-02-05 18:32

til Guild dejligt sagt her er nemelig meget hjælp at hente og et rigtigt dejligt sted at "hænge" ud

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 02-02-05 19:23

hej ole post så har jeg prøvet at gøre som du sagde men har ikke fået nogen tilbage melding eller noget er det normalt???
jeg ser lige tiden an inden jeg giver point ok

Kommentar
Fra : HenningDenSjoveKogle

Dato : 02-02-05 21:54

hov hov, vi må ikke glemme at vold og atter vold er vejen frem.

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 02-02-05 21:57

HenningDen-USjoveKogle:

Du har logget på Kandu for føste gang i dag, men du er da tilsynladende gået helt forkert.
'Kandu' er et hyggeligt hjælpeprogram, og hvis du søger hjælp eller selv er i stand til at yde hjælp, så skal du være hjertelig velkommen. Hvis du derimod har til hensigt at bringe dumme og fjollede bemærkninger, skulle du da hellere finde et eller andet program for tosser, du finder det bestemt, hvis du søger længe nok.

mvh

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 02-02-05 22:04

fedt og få mails og tror der måske er en løsning også er det bare en fladpande der mangler et liv

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 02-02-05 23:07

sender dig lidt seriøs det tyder på det er en driver du har problemer med se denne side http://aumha.org/win5/kbestop.htm
jeg ligger den også ud som TIPS

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 02-02-05 23:14

Hvad med en systemgendannelse fra før problemet opstod,du må jo have install,fjernet noget siden det pludselig viser sig

Accepteret svar
Fra : computersmeden

Modtaget 200 point
Dato : 02-02-05 23:29

På denne side http://aumha.org/win5/kbestop.php#0xd1 fandt jeg dette

Citat
0x000000D1: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
(Click to consult the online Win XP Resource Kit article.)
The system attempted to access pageable memory using a kernel process IRQL that was too high.
The most typical cause is a bad device driver (one that uses improper addresses).
It can also be caused by caused by faulty or mismatched RAM, or a damaged pagefile

online Win XP Resource Kit article http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/winxppro/reskit/prmd_stp_ottj.asp

Godkendelse af svar
Fra : cbsjanten

Dato : 03-02-05 07:18

Tak for svaret computersmeden. som altid fider du jo noget seriøst kunne læse mig frem til det hele og har self gemt siden det var et problem med er recode program til noget dvd til avi det er løst nu har kodet en hel film om uden probs så mange tak for det

også til dig ole post for at vise mig den anden mulighed det er også en jeg vil gemme men da jeg ikke kan dle mine pointe så for du sikert nogle næste gang