/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
linie til www. er væk
Fra : klokker2
Vist : 606 gange
200 point
Dato : 02-02-05 15:45

Hjælp, den linie hvor jeg skal skrive webadresser er væk , hvordan får jeg lige den på plads igen .

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-02-05 15:48

Højreklik et eller andet std ved de øvrige knapper i internet explorer (jeg går ud fra at det er den browser du benytter) og sæt hak i "adresselinie" (address bar)

mvh berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-02-05 15:49

Højreklik et eller andet std ved de øvrige knapper i internet explorer (jeg går ud fra at det er den browser du benytter) og sæt hak i "adresselinie" (address bar)

mvh berpox

Kommentar
Fra : klokker2

Dato : 02-02-05 15:53

Der står kun adresse og sætter jeg hak i den kommer der en helt ude i højre side der står adresse på ?

Kommentar
Fra : klokker2

Dato : 02-02-05 15:56

Det er xp home jeg kører med, har lige haft besøg af en orm SDBot.DAO , norman har den i karantæne, har kørt en rep. af xp troede at det kunne hjælpe.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-02-05 15:57

Dobbelt klik på den,teksten adresse (ude til højre)

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 210 point
Dato : 02-02-05 15:57

Så prøv at holde musemarkøren hen over "adresse", hold venstre museknap nede, og træk til venstre....så tror jeg du får halet "bjælken" ind på plads igen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-02-05 15:59

og fjern flueben i lås værktøjslinjen

Godkendelse af svar
Fra : klokker2

Dato : 02-02-05 16:02

Tak for svaret berpox.
Jeg fandt ud af det efter det første du skrev , sad og rodede og til sidst lykkedes det , gik så ind og så i havde skrevet det , dejligt det virker igen, tak til jeg begge to.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-02-05 16:03

Pudsigt .. præcis det samme skete for mig, og "berpox" gav dig løsningen !
/PG

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-02-05 16:18

Huha - måske det spøger på kandu

Anyway - velbekomme