/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter-strike
Fra : 369874123
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 02-02-05 14:53

hejsi.
jeg spiller næsten kun inde på server hvor man godt må cheate. jeg kan bare ikke så godt lide mit cheat program.
min ven har et med kontrolpanel.
hvor han kan bestemme hvor mange procent wallhack, aimbot og alt det andet.
han vil ikke sige hvor han har det fra fordi jeg ofte spiller med ham der inde.
så jeg søger det bedste cheat program der findes.
jeg siger 100 point nu men kan godt forhøje hvis det skal være

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 02-02-05 15:11

Lær dog at spille spillet istedet for at snyde!

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 02-02-05 15:17

det er ikke at snyde når det er meningen på den server og når man spiller mod andre der cheater. du kan ikke blive så god så du kan tage dem uden

Kommentar
Fra : HenningDenSjoveKogle

Dato : 02-02-05 16:25

Det vigtigste er, at man ikke skider, når man ikke har taget bukserne ned endnu.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 02-02-05 16:45

øhhh prøv at læse mit spørgsmål

Kommentar
Fra : HenningDenSjoveKogle

Dato : 02-02-05 17:18

Jeg står fast ved mit synspunkt.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 02-02-05 17:31

ja ja. det kan du have ret i. men jeg kan ikke bruge det til noget.

Kommentar
Fra : HenningDenSjoveKogle

Dato : 02-02-05 17:47

Og hvad så?? Jeg har også ret til at leve!!!

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 02-02-05 18:29

joo. men måske ikke i dette inlæg

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 02-02-05 18:30

hvis ikke du har noget godt at tilføje

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 02-02-05 19:00

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med et sådan program
Men undskyld mig, hvor god en kammerat er han så?? Man hjælper da sine venner; men måske er han bange for at du så skal blive bedre end ham????
Jeg er også imod folk der cheater, men cheaterserverne er vel lavet for dem der gerne vil snyde. Det er sgu cool nok for mig, hvis man så bare kunne holde dem iderinde......Sådan er det bare ikke.....
Men jeg vil nu give Harlekin ret i, at du burde lære spillet UDEN cheat. Det giver dig mulighed for at spille på mange flere servere. Men det skal jeg jo ikke bestemme....Hehehe.
Håber at du finder noget du kan bruge(eller din kammerat hjælper dig) - og at i så forbliver på cheaterserverne. Der er sgu ikke noget værre end at spille med cheatere......

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 02-02-05 19:05

lad mig lige slå fast at jeg også er i mod snyd men når det kun er på cheater server så dem om det jeg ved du kan finde cheat her http://www.mirc-scripts.de/pn/html/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index

men ellers ja lær at spille normalt det andet er jo ikke sjovt

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 02-02-05 19:36

Jeg tror det din ven bruger OGC. Der er nemlig et OSD hvor du kan vælge de forskellige ting...

Accepteret svar
Fra : HenningDenSjoveKogle

Modtaget 100 point
Dato : 02-02-05 21:57

dig med de mange tal: Udsugning af hyttebo er godt for maven.

Godkendelse af svar
Fra : 369874123

Dato : 03-02-05 08:21

det har ikke været til så meget hjælp.
men et tak for i da.
HenningDenSjoveKogle:
jeg aner ikke hvad du fabler om. men her for du mine point

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 03-02-05 08:24

PS. jeg er skam meget god til cs.
det er bare sjovt nogen gange at spille det på en anden måde.
på et tidspunkt spillede jeg meget med hook mod. det var også sjovt. bare ikke i længden.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 03-02-05 08:26

OG JA JEG ER MEGET IMOD CHEAT PÅ DE NORMALE SERVER!!!!
SÅ STOP ALLE JER DER GØR DET!!!