/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Et program med en mand der udforskede zu~
Fra : ida.sorensen
Vist : 639 gange
70 point
Dato : 02-02-05 13:36

Hej allesammen.

Min veninde har et projekt om zuluer, og hun siger hun så et program om en mand der rejste rundt og udforskede forskellige steder, og så kom han til Afrika og udforskede zuluerne på et tidspunkt.. Det er for ca. 8 måneder siden.. Nogen der ved, hvor man kan se det klip eller nogen der ved, hvor man kan se noget andet om zuluer?

Mvh mig..

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 02-02-05 13:40

En lille tilføjelse.. Det var på TV2..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-02-05 13:42

Den første der springer mig i hu er Arne Falk Rønne på DR1. Men det ligger helt tilbage til da vi kun havde 1 kanal på dansk TV. Han har udgivet flere bøger der kan lånes på biblioteket. Prøv en søgning på www.bib.dk der kan garanteres lånes såvel bøger som Videoer om emnet Zuluer. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 02-02-05 14:17

Jeg kan godt huske det program, var det ikke noget med "på kanten af verden", det var i øvrigt på tv2.

MVH

/sgb

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-02-05 14:23

Du kan finde lidt om zuluerne på
http://www.ptg.dk/religion/hjemland.htm

mvh dova

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 02-02-05 14:24

Meld dig ind hos tv2(gratis)og spørg der!!! www.tv2.dk

Accepteret svar
Fra : sm7sgb

Modtaget 80 point
Dato : 02-02-05 14:27

http://www.acufyn.dk/default.asp?id=149624

Rul ned til på kanten af verden 6

Godkendelse af svar
Fra : ida.sorensen

Dato : 02-02-05 19:09

Tak for svaret sm7sgb.