/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
passola
Fra : Emillio
Vist : 336 gange
121 point
Dato : 02-02-05 11:20

Hej..
kunne godt bruge en oversigt over slangerne der går fra kaburatoren..
På forhånd tak..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-02-05 16:05

Ja, det er en pis-knallert med alle de slanger, men du finder ikke nogen tegning på nettet der viser hvordan.
Den eneste mulighed er at få nogen til at tegne, eller bedre at sende dig "mange" fotografier, hvis du har byttet rundt på dem. Eller kende en der har Passola, og kan holde ved siden af din knallert.
Men hvis du kun har startbesvær, så rens filteret i benzinhanen, og i pumpen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Emillio

Dato : 02-02-05 17:40

okay tak for hjælpen.. men den starter fint men den hakker bare lidt i det når den kommer op i fart.. jeg så bare at der var en der havde mailet en oversigt over det til en anden der har stillet det samme spørgsmål..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-02-05 18:43

Hvis du kan se deres e-postadr. så skriv da til dem, du kan jo kun få nej.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-05 16:12

Emillio, du er nødt til at skrive hvad du vil, helt nøjagtig?
Hvis slangerne var sat forkert på, så kan jeg garantere dig den ikke kørte en meter.
Men husk at rense benzinfilteret der sidder under tanken, og giv den et nyt tændrør, så går den bedre.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mollejj

Dato : 16-02-05 18:57

Emil!
du skal bare sætte (a til a) (b til b) (c til c) hehe så virker det

Kommentar
Fra : misserpels

Dato : 17-02-05 23:59

den knallert er ik lige til mollejj!

min kører fint når varm, men den starter som lort

Kommentar
Fra : naughtyflue

Dato : 29-03-05 21:22

Mine slanger på passola'en sidder som de skal, den køre/starter perfekt på den. Skriv hvis du vil have billeder " Thehashmann@hotmail.com "